/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
er dette værd at købe??
Fra : Oompa_Loompa
Vist : 501 gange
150 point
Dato : 11-01-08 17:54

Bundkort: http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=07004&type=hardware

CPU: http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=10869&type=hardware

Jeg har en 478 sokkel i den maskine jeg har nu og kun agp slot... så vil gerne opgraderes lidt til fornuftige penge..

Er dette ikke et rimeligt bud??

Også fordi at jeg kan vente med at opgradere grafikkortet da denne både har agp og pci-e...

Håber på lidt hjælp...

Mvh
Oompa

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-08 18:13

Synes umidelbart at der ser ganske fornuftigt ud til prisen.

Min mening er at det kan du roligt investere i.

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 11-01-08 18:20

ja syntes jeg også, men vil gerne vide om det er noget der er sikkert..

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-08 18:23

Hvad mener du med sikkert?

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 11-01-08 18:27

er det ikk bliver et fortrydelses køb

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-08 18:30

Tror ikke du får den vilde gamer pc ud af det, men en ganske udmærket kontor/skole pc, så vhsid du bruger din com til at surfe på nettet og lave tekstbehandling osv.
Så tror jeg ikke du kommer til at fortryde, du kan sikkert også spille på den alt efter hvilket grafikkort du har, men vil nok ikke satse på de allermest krævende spil.

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 11-01-08 18:39

ved bare at jeg har en pentium 4, 2,6 ghz nu... den følger fint med i spillene... skal bruges til spil nemlig...

Ideer til andre forholdsvis billige cpuer og bundkort ønskes

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-08 18:46

Ok, jeg ville så nok bruge lidt mere på opgraderinger.
Men vil springe fra nu, da jeg er sikker på der findes folk i det her fora, som ved en hel del mere om hardware end jeg, i hvertfald hvad angår om det er godt til spil, og hvor langt ud i fremtiden man kan satse på at kunne bruge det til spil.

Jeg håber du finder hvad du søger, og fortsat god aften til dig.

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 11-01-08 18:56

lige over... tak fordi du tog dig tid

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 12-01-08 11:44

Hvis du smider en hurtig cpu i, og en god klat ram samt et anstændigt grafikkort, skal den sq nok blive til en ok spillemaskine.

Annuller spørgsmålet
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 25-03-08 21:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål