/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Digital tv modtager
Fra : Surf
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 04-01-08 23:06

Okay jeg leder efter en link efter en Digital tv modtager som er en c turneres. c stået for cable

Og grundet til at jeg vil ha en cable turner er at jeg er på by nettet

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-01-08 23:37

Led du bare videre. Det er da interessant at vide.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-01-08 00:01

Hmmm det jeg ledder efter ver en DVB-C Tuner

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 05-01-08 09:29

Yousee har lige nu, så vidt jeg husker, tilbud på digital boks. Men den kan måske kun købes af deres kunder?
Held og lykke med jagten.