/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Fortsat info på Malware Check
Fra : stl_s
Vist : 724 gange
10 point
Dato : 01-01-08 20:17

Flere var kede af, at al infoen på Malware Check skulle forsvinde, når forum lukkede. Jeg har derfor valgt at lade den ligge tilgængeligt, fortsat. Nyhedskategorien kører også videre, med e-tech som nyhedsredaktør. Der er også en enkelt kategori, til generelle spørgsmål om sikkerhed og programmer. Altså ikke noget med større problemløsninger, og HijackThis logs.

http://www.malwarecheck.dk/forum/

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-01-08 20:48

Fedt nok,stl_s,det er en lille guldgrube af informationer.
Manse9933

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-08 20:49

Alletiders der er megen god information, som vi forsat kan bruge, tør man håbe at der også vil blive opdateret, hvis og når der er ændringer i dine anbefalinger ?
Godt nytår

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-01-08 21:07

o.v.n ja, og der er allerede en opdatering om Online Armor nederst her http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=217

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-08 21:15

Fint stl_s din side bliver i Bogmærker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-08 04:09

Nu har jeg lige været inde på siden, for at finde sikkerhed til min "nye" computer, igen igen igen har jeg rodet og blev nødt til at formatere hele harddisken, det blev Avast som jeg kender, men denne gang forsøger jeg Online-Armor

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 02-01-08 04:31

Excellent. En god nyhed i staten af 2008

Kommentar
Fra : leob

Dato : 02-01-08 09:30

Godt nytår sti_s
Det var da en god beslutning
Jeg håber, at der senere igen bliover mulighed for hijacklthis m.v.
leob

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 03-01-08 20:07

Dejligt at vide !

Må jeg spørge om noget, udenfor nummer.
Du skrev om Quicktime opdatering...
Jeg har Quicktime Alternative, fordi jeg ikke har brug for andet, tror jeg.
Er den lige gå kritisk?

MvH
Jorn_DK

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-01-08 20:35
Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 03-01-08 20:42

Thanks A Lot !
Manse 9933 ...
Det vil jeg fluks gøre !

Jorn_DK