/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Bilspil til Logitech G25 ?
Fra : wulffe83
Vist : 995 gange
60 point
Dato : 31-12-07 01:23

Heey :D

Jeg har lige købt det dejlige sæt Logitech G25 og ville lige høre om der er nogle der spille nogle fede bilspil med det ?

Er villig til at købe jeg vil bare gerne have en anbefaling for der er jo Rat+Pedaler+H Gear og det ville være nice hvis jeg kunne bruge det hele lisom i en rigtig bil ;)

Ps. Sorry jeg har ikk så mange point :(

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 31-12-07 03:10

Hej "Heey :D
Jeg går ud fra, at det er på Computersom som du spiller Logitech G25?
Jeg har mange spil, og jeg spiller ret meget på min PC.
Jeg ved ikke om noget af dem er "fede", men en del er morsomme.

"Er villig til at købe jeg vil bare gerne have en anbefaling for der er jo Rat+Pedaler+H Gear og det ville være nice hvis jeg kunne bruge det hele lisom i en rigtig bil ;)
Ps. Sorry jeg har ikk så mange point :("
Hvad er du villlig til at købe?
Og hvad mener du med, at du er ked af det, men du har ikke så mange point?
Og hvad vil du have en anbefaling for?
Hilsen Wesper01.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 31-12-07 08:40

Jej
Ja prøv at kigge på dette

http://www.lfs.net/

Det er simpel hen et supert spil

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 31-12-07 08:55

Hej
Her er det Danske forum for LFS

http://www.liveforspeed.dk/index.php

IPM

Accepteret svar
Fra : DeZZa

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-08 19:31

Ved ihvertfald med sikkerhed at de nyere Need for Speed spil f.eks. Pro Street også har kobling f.eks. og er fuldt kompatibelt ..

Der er også Colin McRae Rally DiRT f.eks.

Godkendelse af svar
Fra : wulffe83

Dato : 19-01-08 13:49

Tak for svaret DeZZa.