/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Installering mislykkes
Fra : clou
Vist : 814 gange
300 point
Dato : 29-12-07 23:08

Hej med Jer

Jeg spurgte for nogen tid siden hvordan jeg fjernede en engelsk version afGoogle Toolbar, jeg fik den slettet selv - guderne må vide hvordan det gik til men så langt så godt!

Nu vil jeg gerne installere Google Toolbar på dansk, følger vejledningen på skærmen og får at vide, at den er installeret, jeg kan "bare" ikke se den - hvad kan der være galt?

Mit styresystem er Windows XP Pro m. servicepack 2 installeret.

Clou

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-07 23:11

Kør CCleaner og prøv igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-07 23:17

Og du kan hente den her www.java.com husk at vælge multi-language
Den følge med Java.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 29-12-07 23:25

Ja der er sikkert rester tilbage af den du har haft installeret. Prøv at finde den under funktionen søg eller i stifinder og så slet. Derefter skulle du kunne installere den igen.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 29-12-07 23:25

Citat
Nu vil jeg gerne installere Google Toolbar på dansk, følger vejledningen på skærmen og får at vide, at den er installeret, jeg kan "bare" ikke se den - hvad kan der være galt?

prøv ar søg på goooooooogle og rens med TUNeUP
du har gammelt skidt liggende i din regbase / PC

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-12-07 23:33

Jeg har renset med stort set alt hvad jeg har - dog ikke TuneUp, den har jeg ikke, men har prøvet med ad-aware og ccleaner.

Jeg har slettet alt med google toolbar fra registreringsdatabasen, så jeg er ved at gå grassat

Clou

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-12-07 00:14

Du højreklikker på den bjælke oppe foroven i internet explorer.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 01:49

Citat
Jeg har renset med stort set alt hvad jeg har - dog ikke TuneUp, den har jeg ikke, men har prøvet med ad-aware og ccleaner.

Nu vil jeg gerne installere Google Toolbar på dansk,
Kan deswsværee ikke smide en PM`er yiol dig da jeg er udelukkt FOR

Kommentar
Fra : leob

Dato : 30-12-07 09:30

Et muligt, gammelkendt, trick er, at installerede den igen på engelsk.
Hvis det lykkes, så skal du "bare" afinstallere den korrekt, hvordan det så end er, for derefter at installere på dansk.
Der er nok nogle der ved, hvordan man afinstallerer korrekt
leob

Kommentar
Fra : leob

Dato : 30-12-07 09:31

Et muligt, gammelkendt, trick er, at installerede den igen på engelsk.
Hvis det lykkes, så skal du "bare" afinstallere den korrekt, hvordan det så end er, for derefter at installere på dansk.
Der er nok nogle der ved, hvordan man afinstallerer korrekt
leob

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-07 10:37

Ja Leob's trick virker til tider.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-12-07 11:24

eller søg manuelt efter nøgler i regedit ved at søge på navnet google toolbar. Derefter kan du fjerne dem manuelt. Men pas lige på at du sletter den rigtige nøgle, det kan gå grueligt galt derinde.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 30-12-07 11:27

Har du ikke Internet Explorer 7. For der er det muligt at opsætte google som foretrukken søgemaskine, uden at man skal tilføje toolbars.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-12-07 11:49
Kommentar
Fra : clou

Dato : 30-12-07 14:33

>Fijala - jeg har slettet ALT om Google Toolbar inde i regedit

>mpjc - jeg kører IE 7 og har også Google som søgemaskine, men jeg mangler de knapper der ellers ligger på Toolbaren

>leob - kan heller ikke installere den engelske version igen.

Jeg er ved at blive desperat, for jeg VIL have den sat ind igen, den fungerer udmærket på min 2. computer grrrrrr.

Clou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-07 14:48

Jeg ved ikke om dette virker for jeg vil ikke have den.
http://toolbar.google.com/T4/intl/da/

Ps. kører med google som startside.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 30-12-07 15:08

Kan du lave en systemgendannelse fra da du havde den engelske version?
Derefter afinstallere korrekt (hvordan det så¨er) og installer den danske
leob

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-01-08 17:07

Hej med Jer og Godt Nytår alle sammen!

Der er sket dette:

Jeg valgte at installere en tidligere version, som var beregnet til Windows 98 og 2000, jeg har så siden fundet ud at der er opdateringer, men jeg kan ikke få lov til at opdatere, hvad er grunden?

Gode løsningsforslag efterlyses!

Clou

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 300 point
Dato : 02-01-08 17:21

Der er nødt til at være rod i din registrerings database, så simpekt er det.
Oprydning igen igen, desværre

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-01-08 17:34

Hej,
Prøv at trykke "Ctrl + f"
/Pg

Kommentar
Fra : Aussi

Dato : 04-01-08 16:46

Clou, jeg ville nok ryde helt op og begynde helt forfra.
Afinstaller din ikke virkende toolbar, og OGSÅ din version af Windows Internet Explorer.
Genstart og hent fra din installationsskive din gamle Explorer, og opdater den så hos Microsoft.
Når du er klar skal du sikre dig at du henter toolbaren som multilanguarge versionen.
Herved får du skåret alle tråde til det ene og det andet.

Det ville nok være en god ide at få renset regdatabasen herefter, jeg skyder på at der vil være et sted mellem 200 og 500 fejl som skal slettes.
God jagt.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 20:36

Slet ALLE filer i din PREFETCH mappe/ og alle dine temp-filer
+ cookies og PRØV programmet jeg henviser til, VIRKER
FULDT UD + gratis i 30 DØGN
og lav en ORDENTLIG rengøring, ikke de nødløsninger.
Den rydder op i din database og ALT andet,
LAVER DU FEJL går du til redningscenter og gendanner,
har alle funktioner til OPRYDNING.

Du har ET ELLER ANDET liggende, der GØR, at den KUN
kan installeres på UK

En anden TING_________
Prøv eventualt at slå dine MS + ANDRE opdateringer FRA,
SIKKERHEDS-CENTER
DA de altid vil hente til noget - DER allerede eksisterer.

Ellers kunne du prøve at køre chkdsk/ fover kommandoprompt
Og istedet for at begynde en ny install
så kør sfc/scannow/ f
Husk din XP skive skal sidde i drevet.

Men du har NOGET/ gammelt der blokkere.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 20:38

Glemte, men en defragmentering, KAN gøre underværker - OGSÅ

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 20:41

så kør sfc/scannow/ f
Så beholder du dine programmer, og andet.

Men det er MULIGT, du skal opdatere fra MS.
MEN hellere det, end skulle installere og tilpasse ?

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 10-02-08 18:20

Tak for svaret Fijala. Det er vist på tide at afslutte dette spørgsmål - det fungerer fint nu efter et par oprydninger

Clou