/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Messenger mail lukkes
Fra : rwo
Vist : 753 gange
200 point
Dato : 28-12-07 17:14

Hvis jeg opsiger mit bredbånd, så lukker min mail også...

jeg har været så dum at hægte mange ting op på denne mail inkl min MSN Messenger.

Når mailkontoen lukker, slettes min MSN så også, eller er det "bare" et log ind?

Håber i forstår mit spørgsmål.

Jeg har talt med Yousee om at beholde mailadr, men det er ikke muligt, så dette tip behøver I ikke at komme med...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-07 17:27

Hvis din messenger logges ind med en xxxxx@hotmail.com så beholder du den.
Hvis det er en gratis hotmail kan sikkert stadig bruge fra Outlook Express, men du kan ikke lave en nyinstallation i Outlook Express.

Msn kan du bruge sådan:

www.msn.dk fin >>>log in<<<
Nu kan du bruge messenger og hotmail og meget andet under MSN.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 18:54

Du kan gå ind og ændre din mail adresse, hvis du har en TDC mail tilknyttet din Messenger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 18:58

Øh jeg er måske lidt for tidlig ude, hvis du bruger en TDC mail adresse for at logge ind på Messenger, så desværre men du kan gemme alle dine kontakter fra Messenger og oprette en ny med en Hotmail login og så importe dine kontakte personer til den, husk at give vennerne besked om din nye Hotmail eller Live mail hedder det vist nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 19:09

Her kan få en ny Live ID: http://get.live.com/getlive/overview flyt så bare vennerne over i den nye

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 21:49

Lidt læsestof her: http://support.microsoft.com/gp/Messenger måske kan du bruge noget derfra

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 28-12-07 22:16

men hvis jeg følger dit link og ændrer mit windows live ID, som den skriver, vil jeg så stadig have alle mine kontaktpersoner i messenger, som ligger på den mailadr, som lukker - bare på det nye log-in??

Nogle der har prøvet det?

?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 22:31

Du skal som jeg allerede har skrevet, gemme dine kontakter på computeren, åbne den nye Messenger og imporetere dine kontakter, husk at give dem besked om din nye Live Mail adresse, og ja jeg har prøvet, åben din Messenger og klik på Kontaktpersoner og klik på Gem kontakt personer til online meddelser, så bliver de gemt og når du logger på med din nye ID, klikker du igen på Kontankpersoner, men denne gang klikker du på Importer kontakt personer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-07 11:15

Hvilken mailadresse efternavn har du. (ej hele din mail)
xxxxx@hotmail.com
xxxx@mail.dk
xxxxxx@pc.dk
xxxx@eller hvad

Hvilket mailprogram bruger du.
Outlook
Outlook Express
Eller hvad

Du kan evt. lige oprette en hotmail og hente dine kontaktpersoner over - så de ikke bliver væk.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 29-12-07 11:28

.....@webspeed.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-07 11:56

OK - jeg ville lige vide om det nu også er en TDC-mail ..................og det er det jo.

Nu kan du oprette en ny Hotmail (og lade den blive en live mail)
www.msn.dk
http://www.windowslive.dk/?cmp=editorial
http://get.live.com/

I hotmail kan du importere alt fra eks. dit mailprogram.

Det er hvad jeg mener du kan gøre - men hvis andre ikke er enig så sig endelig til.
Eyvind.

Annuller spørgsmålet
Fra : rwo

Dato : 08-01-08 16:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg fandt selv en positiv løsning - desværre var ingen af svarene rigtige.