/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ramm ??
Fra : jon_jon
Vist : 310 gange
20 point
Dato : 27-12-07 12:37

Hej

Kan nogen fortælle mig lidt om de forskellige ramm -

Jeg bruger SD ram 2 x 128 - og det er for lidt, - tilsyneladense er der plads til noget andet ramm ved siden af - først troede jeg det var DDR ramm, men det ved jeg nu at det ikke passer - det er heller ikke SD ramm. for de passer ikke - så er der noget der hedder Dimm ram - men hvad er forskellen ??

På forhånd tak JJ

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 27-12-07 12:40

De andre sokler er til 184pins ddrram, du kan ikke blande ramtyperne, du kører enten med sdram eller ddrram.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 12:44

Jeg har ikke tid til at fortælle om RAM lige nu, men vil du gerne vide hvilke du har og hvad du kan udvide med, så se mit tip: http://www.kandu.dk/Tip16282.aspx lad den scanner fortælle dig hvorfor nogle du skal købe, du får hvad det er for RAM du har, og så kan du købe Kingston eller Crucial eller hvad du har lyst til