/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
strømforbrug pda
Fra : ffhopsa
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 24-12-07 09:52

Er der nogen, der ved, hvor meget strøm en pda bruger?
Gerne målt med energimåler.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-12-07 10:11

Se tekniske data.
En energimåler viser kun opladning af batteri.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-12-07 10:22

De bruger jo nok ikke lige meget trøm allesammen. Det skal sådan set stå, i de tekniske specifikationer.

MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-12-07 10:29

Se medfølgende cd hvis det er HP.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-07 11:34

Se under pda specifikationer, der står sikkert batteri størrelse og standby og brugstid på en optankning, og så frem med regnemaskinen

Kommentar
Fra : ffhopsa

Dato : 25-12-07 01:02

Jeg har desværre ikke en pda endnu, men har brug for at have en pda tændt døgnet rundt, så den skal stå med strøm på hele tiden.

Jeg skal ikke bruge den til andet end at have et program kørende, som sender til min router.

Så det er et spørgsmål om årsforbrug, så jeg kan afgøre om det er for dyr en løsning.
Men det kan være jeg kan finde en manual på nettet.

Annuller spørgsmålet
Fra : ffhopsa

Dato : 06-01-08 12:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål.

Jeg har købt en energimåler i Brugsen og vil finde en, der har en pda, som jeg kan måle forbruget på.