/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Blackliste ævl
Fra : Sunowich
Vist : 847 gange
500 point
Dato : 24-12-07 02:26

Hej syns lige denne tråd fortjænerlængere gennemsyn
--------------------------------------------------------------------------------
Åhhh sku det være en joke eller er der virkelig nogle der er sådan?? Hmmm Dybt bekymrende Jeg har da aldrig brugt den knap Det sku da en falliterklæringsknap for folk med hjernekapacitet på højde med en pakke havregryn Ja undskyld min hårde tone meeeeeeen hva er det dog for noget.????
Fra mig ska lyde:Hav en rigtig god Gaveregnsdag og lad nu være med at foræde jer på Ham der's fødsselsdag Og giv nu jer selv et kram medens i tænker at det er et i får af mig.

Mvh Sunowich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 02:29

Ups mangler lie linket til tråden
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=114383 syntes da godt lie den ku debatteres lidt længere
God Jul Her på ham ders føsdag Eller er det i morgen eller en stor løgn som jo er meget hyggelig men blir irettesat såe man ka bli helt i tvivl

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-07 02:30

Helt enig, og

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 02:44

Citat
Ups mangler lie linket til tråden
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=114383 syntes da godt lie den ku debatteres lidt længere

STAVEFEJL ER FOR RIGE BRUGERE

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 02:46

MEN AT STEMME RADIKALT

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-07 02:56

Hvis du ser i min profil, vil du se et par stykker som har generet mig og som jeg ikke gider i mine spørgsmål, pjat måske men sådan er jeg, ved nu ikke om jeg ville bryde mig om at kramme, jeg vil helst have andre i mindst en arms længdes afstand, men du ønskes en glædelig jul uden kram

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 03:05

ØVVVVVVVVVVVVVV
ikke med__

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 11:00

Bad max Er ikke en stavefejl Men muligvis forstår du ikke en skid
O.V.N. du får lie et 40cm kram

God jul og ædeflip her på gaveregnsdagen pga af ham der's føsdag eller hvad det nu er for noget

Mvh Sunowich

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 500 point
Dato : 24-12-07 11:01

til alle... og krammer
Lad os slå en streg over de mennesker som er "puttet"i den sorte bog (viske tavlen ren), alle fortjener en ny chance. I bund og grund, så er det vel vores egn nærtagenhed, som "putter" andre i den sorte bog.
Er vi tilgivende nok til at brænde bogen... og starte på en frisk her i 2008?
Nå nok om det... I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.

Hygge...
CLAN/Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-12-07 11:03

Beklager stavefejl = tastaturvirus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 11:19

Jeg må lie lærer det der markeret skrift Clan hvon gør du ?? Og mange tak for din posivitet

Rigtig god jul og sån

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-07 11:37

Sådan Sunowich du kan også understrege eller skrive på skrå

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-12-07 11:39

markering af skrift...
Du benytter ikonerne over tekstboksen b for bold (fed), i for italic (skråskrift), u for understreget
Fed skrift
Italic skrift
Understreget tekst
krammer (jeg har nemlig ikke berøringsangst)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 12:04

Thihi ej heller angst her Og sæføli ligesom andre skriveprogrammer Så Fat det Dog Rasmussen Suno

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 12:05

Indsæt din tekst herNåh sådan her

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-12-07 12:30

berøringsangst og berøringsangst... så længe det er en krammer, så er det OK, men er det et los i noxxxxxx, så springer jeg lige over

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 24-12-07 12:41

Jeg blacklister ingen!! Mener at alle har lov til at have en mening og ret til at udtrykke den i et forum som dette. Så kære kandu venner deltag på livet løs, det er berigende at høre hvad andre tænker, føler og mener. Der er jo ingen der tvinger os til at deltage eller læse diverse indlæg.

Rigtig god Jul og et godt Nytår til jer alle

fra chaufrat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-12-07 14:10

CLAN

Du skrev:
Citat
Lad os slå en streg over de mennesker som er "puttet"i den sorte bog

For så vidt ingen probs. for min skyld, men....I starten da dette BL fænomen dukkede op, syntes jeg det var lidt latterligt, og det synes jeg egentlig stadig, men jeg er blevet røvtræt af, at de samme skvaldernosser bræger deres shit ud i en tråd jeg kører. Så jeg overgav mig, og for nemheds skyld smider jeg bare dem ind i BL, som jeg ikke gider høre på mere.

Jeg kunne så, som du foreslår slette hele bundtet - Amnesti 2008 LOOL-, men 99,9 % sikkert kunne jeg hælde dem allesammen på igen inden udgangen af januar, og det er jeg for doven til. Og bemærk lige, hvor stille og roligt der er blevet.

Man du og dine ønskes da en dejlig jul og et bragende nytår.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-12-07 18:50

Citat
Surf
2    swarn
3    sniperdk
4    2100
5    Lion36
6    cpk
7    Satellit
8    frk.fidus
9    boner90
10    dior
11    Kelina
12    lindababy

Så er nok derfor Teil ikke kommenter denne tråd,når han har alle disse kandu`er blacklistet

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-12-07 18:54

Citat
folk med hjernekapacitet på højde med en pakke havregryn

Fattede du den Teil

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-12-07 21:29

Ja nu var det min tråd det hele drejede sig om den er slut nu, alle der var BLACKLISTET hos mig kunne gå ind i min tråd og skrive hvad de havde lyst til.

Glædelig jul og godt nytår til jer alle sammen

dr.dem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 00:48

Dr. de der, går du selv og tager af medicinen.. Jeg undrede mig bare over at DIN TRÅD pludselig og meget hurtigt efter mit indlæg var blevet lukket ned. Det syntes jeg var synd da der var flere der sku ha en mulighed for at kommenterer.
Mvh og god 1 juledag Suno

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-12-07 03:15

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 17:36

Denne her tråd får lie den sidste tur i vaskemaskinen Kom med de gyldne ord der ka slå dem der allerede er sagt og få guldregn

Mvh Og god aften Sunowich

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-12-07 18:12

Sunowich

Ævl eller bævl (øvl - bøvl)

Jeg vil nu mene, det er dobbeltmoralsk at blackliste en bruger og samtidig deltage i "de blacklistede brugers spørgsmål"

Da jeg ikke står på din blackliste, så er det jo ikke dig jeg tænker på

Håber du havde en god Gaveregnsdag

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-12-07 18:55

Jeg er enig med ans og flere før hyn?

Jeg synes det var et meget fint første spørgsmål dr_dem havde om at tænke på noger rart
op til Jul, men det blev alt for langt, noget jeg selv var med til...

Det med at tilgive op til Jul er jo også sødt, men jeg forstod ikke helt?
Black listede, er det ikke i de enkelte spørgsmål??

Selv er jeg kun blevet black listet et par gange...
Første gang, inden for slægtsforskning, blev jeg ked af det; jeg lavede lidt sjov med et navn,
og en ny, lidt nærtagende, spørger overreagerede efter min mening og black listede mig.
(det lykkedes mig dengang at få andre til at få hende til at åbne igen, og vi blev forsonede).

Anden gang, for nylig, følte jeg mig uretfærdigt behandlet, og da var det mig der overreagerede.

Jeg har ikke selv black listet nogen endnu, og håber heller ikke jeg kommer til det.
Jeg tror stadig på at fornuftige argumenter er nok/bedre...

Fortsat? God Jul, Svend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 19:09

Suno du kan ikke benytte de knapper i FireFox, men må gøre noget andet.

[ab] tekst [a/b] men uden a så bliver det tekst

Og [ai]tekst[a/i] bliver uden a tekst

Og [au]tekst[a/u] bliver uden a tekst

Og [acitat]tekst[a/citat] bliver uden a
Citat
tekst

I din skriverude er der en lup oppe til højre og der kan du se resultatet inden du sender.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-07 19:50

Blacklistning (tror jeg) bleb indført fordi der i "tidernes morgen" var en del brugere der ikke bestilte andet end at tilsvine andre (som så svarede igen)....

Dette er så blevet til at der nu blot oprettes et "hav" af "nye" profiler for at omgåes dette....
Det er de samme "gengangere" blot under andre profiler....

REELT har blacklistning INTET formål...
Tværtimod afholder det af og til de "rigtige" fra at svare på bestemte ting de måske "lige sad" med svaret på...

At "visse" tråde udvikler sig sker alligevel - på trods af blacklistning - så hvad skal det til for....

Det var 100 gange bedre hvis KANDU en gang imellem "ryddede" lidt op og "holdt" lidt øje med HVAD der egentlig sker - men det er åbenbart UDENFOR deres interesseområde....

Men dette til trods...

Fortsat og

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 22:53

Eyvind Bruger kun Awant Browser som jo er den hurtigste der findes og Fedeste så fik jeg lie slået endnu et slag for den og du ka få den her http://www.avantbrowser.com/download.html der har kun været en enkelt bruger her i forummet som har talt dårligt om den så vidt jeg ved og hvad han hedder KAN JEG SLET IKKE HUSKE han gav mig først ros for den i et tip hvorefter han dagen efter mente det modsatte fordi han vist ikke ku få den til at virke eller ???? Her i Slottet bruger vi kun den uproblematisk og har gjort det i en årerække

Mvh Sune
Ps tak for din hjælp har vist forstået det nu

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-12-07 23:52

Æv, er aldrig blevet blacklistet - såvidt jeg ved

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-12-07 02:04

Vil du gerne prøve hansen9, så sig til, så skal jeg blackliste dig. Hylder indførelsen af dette. Det fjernede Arne Jacobsen, idet sitet blev uinteressant at være på. Nu mangler vi kun at Teil og andre klaphoveder forsvinder. Meget bemærkelsesværdigt er det, at Teil har ubegribeligt travlt med at have ondt i maven hver gang han bliver blacklistet, men selv har en rimelig lang liste. At han opretholder et image som dumt svin og stadig undres over andre ikke gider høre på ham, kan jo undre een. Men kig lidt rundt - Teil er den mest blacklistede. Og den der råber højest. Og har en af de længste lister selv.

Men ellers Sune, borgfred i anledning af julen! Men jeg sletter ikke min blackliste.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-12-07 02:06

....og god jul til dig Sune, trods tidligere sværdslag!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-12-07 11:06

Det helt ok 3773 man ka jo ikke være enige om alting ....så ville det sku da også være noget så Godt nytår til dig også samt et 40 cm kram
Mvh Sunowich

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 26-12-07 17:25

Tak for svaret CLAN. lærerigt og fornuftigt Det var det udslagsgivende og til alle jer andre Også Tak for kampen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-12-07 11:51

Jamen 1000-tak for poængerne
Er lidt tavs p.t. da det her juleri er ved at tage livet af mig og min mave - der er hældt riiigeligt i den igennem de sidste par dage - uha
Personligt benytter jeg mig ikke af BL - alle har lov til at have deres mening (på godt og ondt), og jeg betragter nok spørgsmål/indslag på Kandu lidt som flimmerkassen. Hvis der er noget, jeg ikke kan "tåle", så skifter jeg bare "kanal"... længere er den ikke.
Nu hvor julen er slut, så håber jeg I alle har fået ønskerne indfriet, og haft en rigtig hyggelig jul... nu kommer så Nytåret (gu' ved om man overlever).
pas nu godt på jer selv... og omgivelserne (ikke mindst dyrene)