/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
blacklistet
Fra : dr_dem
Vist : 765 gange
50 point
Dato : 23-12-07 18:30

Der åbent nu så sig, "GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR"

Fra : bentjuul

Dato : 23-12-07 18:55

Citat
Der åbent nu så sig, "GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR"
Havde du tænkt dig at dem du har haft blacklistet skulle komme og ønske dig "GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR"

Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 18:57

NÆÆÆÆÆ men de er velkommen

så længe det vare

Fra : Manse9933

Dato : 23-12-07 19:02

Citat
"GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR"

Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:04

Citat
Manse9933

Du har ikke været blacklistet

Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:05

Hos mig

Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:05

ENDNU

Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:16

NÅR JA ALLE DER ER BLICKLISTET ET ELLER ANDET STED HAR ET FRISTED NU

Fra : dova

Dato : 23-12-07 19:43

Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:45

hVAD F....N DER STÅR blic SGU DET ER BLACK

Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 20:16

Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 20:17

ØØØHHHH OG

Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 21:10

TAG DET SOM DET ER.
LÆG MÆRKE TIL, DET IKKE ER ET DIREKTE llink_____lol
Citat
http://rapidshare.de/files/38116683/TRINE_Dyrholm__FRA_MADSEN-SHOW.rar.html

Fra : iah

Dato : 23-12-07 21:10

SORT SNAK SOM SÆDVANLIG

Fra : pve

Dato : 23-12-07 23:11

Fra : pve

Dato : 23-12-07 23:17

Nu mangler vi bare lorterøv så er alt som det plejer

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 25 point
Dato : 24-12-07 01:59

Åhhh sku det være en joke eller er der virkelig nogle der er sådan?? Hmmm Dybt bekymrende Jeg har da aldrig brugt den knap Det sku da en falliterklæringsknap for folk med hjernekapacitet på højde med en pakke havregryn Ja undskyld min hårde tone meeeeeeen hva er det dog for noget.????
Fra mig ska lyde:Hav en rigtig god Gaveregnsdag og lad nu være med at foræde jer på Ham der's fødsselsdag Og giv nu jer selv et kram medens i tænker at det er et i får af mig.

Mvh Sunowich

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 24-12-07 20:57