/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Henvisning
Fra : dr_dem
Vist : 467 gange
10 point
Dato : 23-12-07 20:22

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-12-07 20:26

Hva går det her ud på?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 20:27

KLIK og du finder

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-12-07 21:13

SORT SNAK SOM SÆDVANLIG = SPAM

Accepteret svar
Fra : chicapigen

Modtaget 10 point
Dato : 23-12-07 22:28

hey selv om jeg ikke er blacklistet vil jeg da ønske dig og alle andre kandusser en rigtig glædelig jul og håbe i nyder fridagene ligeså meget som jeg selv gør , jeg skal nu ikke foræde mig i alsken jule godter i år da jeg er syg med lungebetændelse , så jeg må prøve at skylle det ned men det går nu nok jeg får set min familie og det er det der betyder noget ,

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 01:06

Citat
jeg får set min familie og det er det der betyder noget ,

HELDIGE MENESKE,, KOMMER DE FRA RUSLAND.

MINE ER EN TLF/ 40 KM FRA MIG
INGEN SET I 2 ÅR "

og mail´s er altså virkelig dyre-

BORTSET FRA DET______________HÅBER DU FÅR SKYLLET SKIDTET ud
ENTEN DEN ENE ELLER =))&)%(&"# VEJ
GO
+

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 24-12-07 11:17

næ madmax2 de kommer ikke fra rusland . men jeg kan godt lide at være sammen med mine søskende , vi har det altid så sjovt og det er det der betyder noget, om det er jul eller ej betyder ikke så meget men sammenkomsten gør . julen er sjovest når børnene pakker gaver ud og man ser hvor glade/forvirret de bliver af alle de pakker på en gang

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-12-07 12:31

Citat
dr.dem cand litafvert

Hvad står det egentlig for?

Er det en doktorgrad for totalt forvirrede og sorttalende personer?

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 24-12-07 20:54

Tak for svaret chicapigen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 24-12-07 23:39

velbekommen