/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Rigtig Glædelig Jul....
Fra : sonnic
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 23-12-07 16:58

Rigtig glædelig jul og et godt Nytår allesammen...............

Hilsen Villy

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-07 17:07

Mange tak og i lige måde

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 23-12-07 17:16

Også glædelig jul herfra
Og godt nytår

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 18:11

Ja, ØH ja i ligemåde sender et foto

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 18:50

Og jeg siger også RIGTIG GLÆDELIG JUL

fra mig
dr.dem

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-12-07 18:52

Din hilsen gør dit gode gamle uddøde reproduktionsfag ære med den hyggelige hilsen.

Selv en rigtig god jul og et godt nytår som selvfølgelig også ønskes alle andre på kandu.dk.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 18:54

HMMMMM

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-07 19:00

Glædelig jul og godt nytår til dig og dine sonnic

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:14

NÅR JA ALLE DER ER BLICKLISTET ET ELLER ANDET STED HAR ET FRISTED NU

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-12-07 19:18

dr_dem! Forklar - forklar ! ! !

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:20

Har sendt noget lort undskyld

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:21

Kom det forkerte sted

Kommentar
Fra : video11

Dato : 23-12-07 19:47

Rigtig glædelig jul til alle her på Kandu
fra video11

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 20:22

Citat
Har sendt noget lort undskyld

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 20:24

Ja jeg giver en undskyldning det er der nogle der ikke gør

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 23-12-07 21:07

Og en rigtig glædelig jul herfra....

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-12-07 21:07

mad adjektiv <-der, -dest>
Oversættelser

sur - Jeg vil ikke hjem til min sure kone, sagde manden
(~sur) vred - Personalet blev mødt med en vred chef
(~sur) rasende - Den rasende lærer skræmte eleverne
(~skør) forrykt - Du er jo helt forrykt, sagde pigen
(~skør) sindssyg - Manden var sindsyg
(~skør) vanvittig - Familien boede ved siden af en vanvittig mand
mad cow disease » [Medicin] kogalskab (sub.) - Koen havde fået kogalskab

dr_dem!

Tak for dit svar,

Jeg synes at din oprigtige undskyldning bør modtages lige så seriøst som den er ment.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 21:13

Citat
Ja jeg giver en undskyldning det er der nogle der ikke gør

FORFI DE IKKE KENDER bagside, af stakittet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 02:09

Jae et kram fra mig til alle her i forummet osse dem
Så ka det store ædeflip begynde efterfulgt af Gaverengn alt imedens vi lader en tanke gå til de hjemløse aidsbefængte negerbørn og andre forarmede her i verden Ups kom lie til det Det er jo ham ders fødselsdag så ska vi jo ikke tænke så meget men bare modtage Hav en god dag I fredfyldt ro og magelighed Kram fra

Sunowich

Kommentar
Fra : dior

Dato : 24-12-07 10:53

God jul og godt nytår til alle fra dior

Kommentar
Fra : Monii-tha-diiva

Dato : 22-01-08 11:06

Mange gange i lige måde, selvom det er lidt sent nu ;D

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 11:13

Jae det er vel på tide at lukke solen skinner så lidt depri med de der røde hatte

Kommentar
Fra : dior

Dato : 22-01-08 15:40

Prøv og kig på datoerne hvor der blev ønsket glædelig jul...Og de røde hatte syntes jeg da godt man kan sende d. 24 December.Men måske er det mig der er forkert på den..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 15:47

Har ski da kigget på datoerne men så kig lie på datoen i dag nå det er næsten en måned siden så der er nok ikke flere lykønskninger nu vel

Kommentar
Fra : dior

Dato : 22-01-08 16:11

Der er nogle indlæg der bliver "genudsendt"...
Hav en god aften

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-01-08 17:45

Citat
Kommentar
Fra : Monii-tha-diiva

Dato : 22-01-08 11:06

--------------------------------------------------------------------------------
Mange gange i lige måde, selvom det er lidt sent nu ;D

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 11:13

--------------------------------------------------------------------------------
Jae det er vel på tide at lukke solen skinner så lidt depri med de der røde hatte

Kommentar
Fra : dior

Dato : 22-01-08 15:40

--------------------------------------------------------------------------------
Prøv og kig på datoerne hvor der blev ønsket glædelig jul...Og de røde hatte syntes jeg da godt man kan sende d. 24 December.Men måske er det mig der er forkert på den..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 15:47

--------------------------------------------------------------------------------
Har ski da kigget på datoerne men så kig lie på datoen i dag nå det er næsten en måned siden så der er nok ikke flere lykønskninger nu vel

Kommentar
Fra : dior

Dato : 22-01-08 16:11

--------------------------------------------------------------------------------
Der er nogle indlæg der bliver "genudsendt"...
Hav en god aften

Jamen personen er tilmeldt idag, så sæt jer ned og klø jer i måsen

dr.dem