/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til trådløsforbindelse!!
Fra : Tr4nE
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 18-12-07 18:35

Hej Jeg har et problem med min trådløseforbindelse den kan tilsynelade ikk finde ip, dns osv. Det er en 1394 forbindelse og mit netværkskort er et intel(R)pro/100 ve network connection. Hvad kan jeg gør for at rettet problemet..!?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 18-12-07 18:57

Der er ikke en 1394 forbindelse, men et normalt trådløs lancard. Du højreklikker på netværksikonet og trykker reparer.

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 18-12-07 19:45

det er da altså ellers havde jeg jo ikke skrevet det, og har selvfølgelig prøvet at reparer. lol

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-12-07 19:47

Det er MEGET klogt at tilslutte direkte med kabel første gang man sætter systemet op.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 18-12-07 19:53

okay men nu er det ikke første gang den bliver tilsluttet, den har været til reparation og så forventede jeg at jeg bare kunne gører som jeg plejer,!?

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 18-12-07 20:20

Så du kører altså trådløst med firewire???

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 18-12-07 20:27

Ja

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 18-12-07 20:33

et 1394 netkort er ikke et trådløst netkort, men blot en Firewire port på din computer.
Du skal i dine Netværksforbindelser sørge for at der mindst er 2 yderligere Forbindelsesmuligheder. En kablet som den Intel Ting du nævnte samt en trådløs. Hvis det er en bærbar computer, skal du i nogle tilfælde først aktivere "Radio" på den, det gør at det trådløse netkort bliver aktiveret, synligt og får mulighed for at forbinde... Vend ellers blot tilbage til tråden for yderligere info. Hvis du ikke får det til at virke vil jeg gerne vide følgende:
Hvilket trådløs netkort det er eller bærbar mærke + model

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 28-12-07 21:33

jeg har prøvet at tilslutte et kabel i stedet for og den skriver den er tilsluttet men når jeg går ind under understøttelse så kan man se at den kun sender men ikke modtager !??

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 28-12-07 21:34

normalt vil det jo selv ordne sig af sig selv men fatter ikke hvorfor den ikke vil gå på nettet... hmmmm ??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-12-07 22:07

Du skal jo angive koder og password evnt. IP adr. i din router, som du fik fra din udbyder.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 28-12-07 22:24

ja ja det ved jeg skam godt, men det hjælper jo ikk rigtigt noget når den skriver den er tilsluttet efter jeg har angivet passw. og den så ikke kan gå på nettet

Annuller spørgsmålet
Fra : Tr4nE

Dato : 28-12-07 22:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål