/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
4-5 eller 6 pin.
Fra : ThomasEp
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 15-12-07 19:34

hvordan kan jeg finde ud af hvor mange pins der er i mit kamera, min kasse med alt mit tilbehør blev væk i oprydningen.. øv øv

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-12-07 19:39

- pins? Hvad mener du?

Kommentar
Fra : ThomasEp

Dato : 15-12-07 19:48

hvor mange "pinde" der sidder i et kabel, foreksempel på et kabel til din skærm, eller din hd.. men jeg har fundet ud af det..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-12-07 19:51

- det er jo så en stor hjælp, hvis du oplyste hvilket slags kabel det drejede sig om, ik'?
God weekend...

Kommentar
Fra : ThomasEp

Dato : 15-12-07 19:59

det er da lige meget.. det var spørgsmålet.. du´kan da være ligeglad med hvad for et kabel det er, det var bare for at finde ud af hvordan jeg kunne se hvad der var hvad.. knold

Annuller spørgsmålet
Fra : ThomasEp

Dato : 15-12-07 19:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

dumme svar..