/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD brænderproblemer
Fra : jantorp
Vist : 527 gange
200 point
Dato : 15-12-07 09:51

Hej derude på nettet
Jeg har et problem, når jeg vil brænde en dvd. i mit sonic brænderprogram får jeg en advarsel om "runtime error" med beskeden "This application has requested the runtime to terminate it in an ususual way. Please contact the application´s supportteam for more information".
Jeg har prøvet. at geninstallere programmet, samt systemgendannelse uden held
Er der nogen der kan hjælpe ????
Vh Jan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 10:11

Der der MANGE muligheder

Forkert DVD
Kopibeskyttet DVD
Forkert opsætning osv....

Prøv et andet brænderprogram og giv lige lidt flere oplysninger om hvornår og hvor fejlen opstår....

Kommentar
Fra : jantorp

Dato : 15-12-07 10:22

Jeg har prøvet et par brænderprogrammer, fra nettet, som heller ikke virker.
Beskeden kommer inden jeg kommer igang, når jeg skal vælge medie i menuen og lige meget, hvilke medie jeg vælger kommer beskeden
Vh Jan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 10:35

Det kan jo ikke være rigtigt...

Hvis ALLE brænderprogrammer overhovedet ikke vil starte er der jo noget galt med din Win-installation.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 10:35

Er det overhovedet et DVD brænderdrev du har

Kommentar
Fra : jantorp

Dato : 15-12-07 10:43

JA det er et dvd brænder drev jeg har, da jeg har brændt flere dvdér.
Jeg har prøvet med både dvd+ og dvd - uden held
vh Jan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 11:08

Hvis de alle laver den samme fejl så er der noget galt med din win installation....

Kør en repair med CDen

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 15-12-07 11:47

har du prøvet nero 7,0

Annuller spørgsmålet
Fra : jantorp

Dato : 12-01-08 14:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål