/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sammenligning af 2 fladskærme.
Fra : epidedymittis
Vist : 1646 gange
323 point
Dato : 11-12-07 10:03

Morning!

Er dette TV godt?

www.aldi.dk

Det krystalklare MEDION MD 30169 22"/56cm LCD-TV
• HD ready
• Fysisk opløsning: 1680 x 1050
• HDMI indgange med HDCP-dekodning
• Low Power Stand by
• Omfattende tilslutningsmuligheder: HDMI in med HDCP dekodning, SCART, S-Video in,
... og meget mere
• Reaktionstid: 5 ms (grå til grå) (typisk)
• Superfladt design Mål/vægt med fod (B x H x D) ca. 530 x 450 x 165 mm / 6 kg
Mål/vægt uden fod (B x H x D) ca. 530 x 410 x 65 mm
• Billedoptimering med: CTI, digital kamfilter og støjfilter
• 99 programpladser + AV
• OSD (On Screen Display) på flere sprog
• Automatisk installationssystem
• Tekst-tv
... og meget mere

Sammenlignet med Samsung:

http://www.wupti.com/Produkter/WLE23R32B_(Wupti).html

Samsung er (selvfølgelig) noget dyrere, men også én tomme større.

Hvilket ville I vælge?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-12-07 10:07

Samsung - ubetinget...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-12-07 10:09

ER Samsung det bedste, - Også sammenlignet med andre mærker?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-12-07 10:26

- det skal jeg ikke kunne sige, men vi har haft LE-32R72 i snart 2 år og jeg har haft lejlighed til at kigge på en Medion skærm, så der vinder Samsung.
Hvis du køber i Aldi, kan du returnere hvis du ikke er tilfreds, og find en forhandler der har Samsung stående og kig på kvaliteten.
Det er dine øjne der afgør hvilket mærke du skal vælge...

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 323 point
Dato : 11-12-07 16:34

Medion´s LCD tv har ikke fået ret gode anmeldelser førhen. Ved ikke hvordan det står til nu. Men deres plasma tv har fået ros. Måske fordi det er samsung panel der i virkeligheden er i medion plasma. Eller har været.

Kunne nu godt selv leve med at købe et billigt LCD fra medion hvis det var var til soveværelset. Men var det et jeg skulle bruge meget ville jeg klart betale mere og få et samsung.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-12-07 21:17

Tak for svaret copycatDK.