/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
xbox som harddisk optager
Fra : risvej07
Vist : 1014 gange
100 point
Dato : 10-12-07 16:56

jeg ved ikke meget om spille konsol`er men overvejer at købe en Xbox 360 Elite .så her ber lige et par spørgsmål.
kan jeg bruge den som harddisk optager til mit fjernsyn?
kan jeg gå på internettet og surfe, kan den kobles på mit trådløse pc netværk?
hvad vil det sige at et spil fåes i en dansk version(f.eks the godfather)?
vh
poul

Kommentar
Fra : Jeppe123

Dato : 10-12-07 18:00

Nej du kan ikke bruge xboxen til dvd optager.
og nej du kan heller ik bar surfe ubegrænset på nettet for at man skal kunne det ved xboxen skal man købe måneds kort som koster s:
og ved ik li det med godtfather,
sårh derfor køb playstation 3 i stedet meget federe maskine

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 10-12-07 18:10

kan den bruges som harddisk optager og kan den surfe på nettet???

Accepteret svar
Fra : Jeppe123

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-07 18:11

nej

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 11-12-07 12:12

Tak for svaret Jeppe123.