/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nyhedsgruppe ..
Fra : Bewiched
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 10-12-07 14:31

Jeg er ikke helt så meget inde i it som jeg troede - vil gerne tilmeldes een af jeres nyhedsgruppe (samt besvare) - men det har jeg godtnok ikke hjerneceller nok til at regne ud

- jeg har søgt på jeres forum, men ikke kunnet finde et brugbart svar - eller forum hvor mit spørgsmål ville passe ind

Mvh
Mette Krebs/Bewiched

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 14:34

Læs - kom godt igang - så er du på rette vej.....

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 10-12-07 14:37

Hvad er det smarte ved, at bruge kandu.dk som newsreader?
Ved at bruge kandu.dk som newsreader, vil du have mulighed for at abonnere på en eller flere af nyhedsgrupperne, dvs. Du vil få tilsendt en e-mail, hver gang der kommer et nyt indlæg i en af dine selv valgte nyhedsgrupper.

Derudover kan du også abonnere på et eller flere indlæg, dvs. Hvis du finder et indlæg i en af nyhedsgrupperne, hvor du godt kunne tænke dig at følge med i videreudviklingen, kan du få tilsendt en e-mail, hver gang der kommer nye indlæg til dette/disse.

Ved at bruge kandu.dk som newsreader, har du også mulighed for at søge i hele teksten i alle nyhedsgrupperne, dvs. Normalt når du sidder i en newsreader, f.eks. outlook express, og du vil søge efter en nyhed som omhandler noget bestemt, så kan du kun søge i emne feltet på nyhederne, og en af de rigtig store fordele her hos kandu.dk er, at her får du lov til at søge både i emne feltet, og data feltet (dette kaldes body søgning).

Men jeg kan stadig ikke fatte, hvordan jeg bliver tilmeldt, så jeg kan besvare spørgsmålene i nyhedsgrupperne???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-12-07 14:41

Prøv at se under din profil....abonneringer

http://www.kandu.dk/usersubscribe.aspx?uid=259181

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 10-12-07 14:42

"Usenet"
Godt så - det kan slet ikke lade sig gøre, men hvor kommer de spørgsmål så fra der står derned??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 14:42

Du behøver IKKE være tilmeldt noget som helst for at deltage.....

Seneste indlæg viser de seneste 25 spørgsmål - dem kan du klikke på og give dit besyv med....

Er du KUN interesseret i BESTEMTE kategorier - "vinger" du dem af i din brugerprofil - så får du en mail hvergang der sker noget i netop det emne....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 14:44

Men men men....

Du har sgu da været medlem i ½ år og har allerede stillet spørgsmål....

Så HVAD er dit problem....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 14:47

Usenet kan du glemme - det er fra tidlige tider

http://usenet.dk/

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 10-12-07 14:48

Jeg får bare denne skærm som denne:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/pIf94501.jpg

Ingen muligheder for at besvare :(

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 10-12-07 14:49

Usenet kan du glemme - det er fra tidlige tider [Hahahahaha]

- jamen hvad er det så for indløg, der står dernede???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 14:52

Som allerede sagt - glem det i forbindelse med Kandu......

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-12-07 14:54

Refi> Hvad er så dette ??

http://www.kandu.dk/unet637224.aspx

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 10-12-07 14:57

Ja, jeg forstår altså heller ikke lige det :undre:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 14:58

http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=15444

Jeg beklager jeg IKKE havde set de havde fået indekseringen med

De "plejer" jo at love en del mere end de kan holde.....

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-12-07 15:02
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-12-07 15:04

Prøv atv starte her

http://www.kandu.dk/topics.aspx?grpid=0

og slå dine abonnementer til på de ønskede grupper....så hjælper det vel på dit problem.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 10-12-07 15:07

jakjoe - det har jeg prøvet, men kan stadig ikke besvare emnerne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-12-07 15:18

http://www.kandu.dk/kandunews.aspx
Citat
Usenet
Det vil ikke være muligt at skrive til usenet endnu, da denne del af Kandu.dk ikke er helt færdig.

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=93066

Det er nok ikke udført endnu ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 10-12-07 15:21

De er jo over et år gamle

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-12-07 15:23

Ja....men det ændrer ikke situationen !

Det du får her er gratis....og du må leve med det som det er !

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Bewiched

Dato : 10-12-07 15:25

Godtså - det var altså heller ikke nogen kritik til gratis/ikke gratis tilbud - men stor forvirring over, at jeg kan se - men ikke besvare ..

- lidt som de små børn, der glor ind af vinduet hos bageren, men som ingen penge har .. ggg

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 10-12-07 15:27

.......

Ja, sådan er det !

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Bewiched

Dato : 10-12-07 15:31

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-12-07 15:43

Jeg siger også tak.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 15:45

Det var jo det jeg sagde

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-12-07 15:46

Refi....du har altid ret !

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 15:53

Næsten