/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD skiver
Fra : klanger
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 07-12-07 14:43

Hej

Har lige købt 5 stk DVD PLeomax 16X DVD -R

Det er første gang jeg er ude for jeg ikke kan skrive på DVD fra Nero

Alle tidligere købte tomme DVD både + og - .....og de har altid virket perfekt.

Er der nogen der kender til problemmer med netop dette mærke, eller en idé til hvad det skyldtes at lige netop disse skiver ikke kan benyttes i mit drev?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-12-07 14:48

Har du prøvet med en lavere hastighed end de 16x

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 07-12-07 15:03

Ja, og l...... virker ikke aligevel!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 07-12-07 15:14

tyder på din brænder ikke understytter - dvd

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 07-12-07 15:22

Jeg har faktisk aldrig brændt andet end -DVD

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 07-12-07 16:15

nu ved jeg ikke, du skriver du altid har købt +/- dvd
og har altid brændt - dvd,ved ikke lige hvor du ser det er - du brænder
så godt er jeg ikke inde i det,men så må det vel dine dvdér der defekt

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 07-12-07 17:00

Du er muligvis nødt til at opdatere firmwaren til dit DVDdrev....

Det lyder som om drevet IKKE kender produktet.... (har du tidligere brændt -skiver uden problemer er det ikke i +- fejlen ligger - de fleste brændere klarer begge typer blot ikke alle mærker)

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 08-12-07 17:38

Jubiiii.........Tak for svaret refi.

Det sku' man måske havde tænkt på selv...? Men hvad har vi ellers Kandu til?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-07 18:00

Selv tak.....