/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Julegaver til naboerne.
Fra : dior
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 07-12-07 11:26

Hej
Jeg er lidt i syv sind,så håber på at få et par gode råd her.
Min nabo og jeg plejer at give hinanden gaver til jul og fødselsdag.
Sagen er den,at hun har en kæreste,og 3 børn.Ergo skal jeg af med 5 gaver,og det har jeg ikke råd til,selv om jeg gerne ville.Hvis ikke jeg havde været alene,ville det være lidt nemmere.
Nogle der har et forslag?
Jeg kunne evt. købe et gavekort,på 300 kr. som de alle 5 på én eller anden måde kan få glæde af..
Men hvor skal dette gavekort så bruges?
Syntes godt nok ikke det er så nemt
(Når jeg får gaver fra dem,er det i prisklassen ca. 150-200 kr.)
Er det så fattigt af mig "kun" at give dem et gavekort på 300?
Jeg véd godt det ikke skal komme an på størrelse og pris.Det er jo tanken der tæller...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 07-12-07 11:29

jeg syntes et gavekort på 300 er meget flot.. det burde jo kun være hende og dig der er på gave og ikke 5-1.. alene det at du tænker på dem allesammen er superfot

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 60 point
Dato : 07-12-07 11:30

Kan du ikke prøve at finde et spil, som hele familien kan spille?? Til de ca. 200,-
Alternativt snakke med em om at din økonomi pt. er noget anstrengt, så måske i skulle aflyse den tradition?? Måske du vælger at give en lille ting til børnenes fødselsdag, og de vælger at give dig en blomst eller ingenting. Det er en dum skrue at komme ind i. Svær at komme ud af igen uden at tale om det.

God jul

Kommentar
Fra : dior

Dato : 07-12-07 11:36

Ja,ville også på en måde ønske at det kun var hende og mig der var på gave..Men så vil børnene nok føle sig snydt,og ja,ikke nemt at snakke om.
Men det med spillet,lyder faktisk som en rigtig god idé
Også god jul til jer

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 07-12-07 11:40

Tak for svaret metteto.Jeg har besluttet mig for at købe et spil til dem som de alle kan have glæde af
Tak for det gode råd,du har lettet mig for en lidt tung byrde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 11:40

Jeg syntes et gavekort på 300 kr er meget flot.

Jeg kunne godt finde på at finde en familie dvd film og måske lidt guf til

Kommentar
Fra : dior

Dato : 07-12-07 14:11

Hej Nordsted.
Det var også en rigtig god idé
Vil kigge på både spil og dvd film

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 14:16

Start med at kikke efter et spil, det kan bruges flere gange, den samme film ser man ikke så ofte

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-12-07 09:57

Det blev et spil jeg valgte.Tror nok det er årets spil.
I al fald blev familien meget glade for detJeg købte desuden 2 krus til fruen fra Englestøv.Som hun havde ønsket sig.Og misserne gav pigerne en lille ekstra ting:Brevpapir med kuverter.
Af dem fik jeg en super lækker bodylotion.Daisy(Marc Jacobs)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 10:28

Det var godt nok nogle meeeget flotte gaver

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-12-07 17:18

Det var også en meget flot gave jeg fik fra dem.Den er bare så lækkerNu går jeg bare og glæder mig til parfumen kommer