/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
svendgiversen
Fra : ans
Vist : 764 gange
500 point
Dato : 05-12-07 22:46

Jeg forstår ikke helt din utilfredshed med optjente/superpoint !!!!

Der er de brugere, der logger på kandu hver dag, så er der de brugere, der ikke er her hver dag.

Men hvorfor er du

Citat
Fordi det irriterer mig at jeg ikke kan "tjene" bare halvt så mange point som du ans.
Svend

Det er da fordi du ikke har deltaget i så mange spørgsmål.

Ja ja ja, så må jeg jo også grine af mig selv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-07 22:47

Udgangspunktet er dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg113515.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-12-07 22:47

Og det gir du 10 points for.
Blacklistet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-07 22:49

Jeg havde taget forbehold for et indlæg, som det du skriver

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-12-07 23:38

Kunne du ikke begynde med fem, så ser det flot ud når
du fordobler belønningen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-07 11:04

Du er for fedtet ans du bliver nødt til at sætte "gevinsten" mange gange op

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-07 12:30

Citat
Teil

Dato : 05-12-07 23:38

--------------------------------------------------------------------------------
Kunne du ikke begynde med fem, så ser det flot ud når
du fordobler belønningen.

Det er ikke muligt.

Citat
o.v.n.

Dato : 06-12-07 11:04

--------------------------------------------------------------------------------
Du er for fedtet ans du bliver nødt til at sætte "gevinsten" mange gange op

Venter på svendgiversen

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 500 point
Dato : 06-12-07 17:48

Det behøver du jo ikke ans,
starte et nyt spørgsmål bare for at hjælpe mig ud af min frustration...

Jeg ved godt at du har svaret på mange flere spørgsmål i lang tid,
og det er mere spørgsmålet, om jeg skal begynde at gøre noget tilsvarende.

Ser du på slægtsforskning vil du se at jeg ligger som en flot nummer to,
og jeg vil også kunne svare på spørgsmål mange andre steder...
Men vil jeg det når jeg nu snart får mere fritid?

Jeg kunne jo blive så bidt af det, derfor mine spørgsmål og antydninger om point narkomani??

Engang fik jeg brev fra en franskmand der takkede fordi jeg havde fundet hans halvsøster i Skive.
Det var en god dag for mig. Siden har jeg hjulpet mange med at finde deres familier, i Danmark
og også i Tyskland; jeg kan lide at søge på nettet, og det kan nok let tage overhånd...

Så i stedet for at trøste mig med points der nok skal komme.
Er det umagen værd at bruge så megen tid på at hjælpe andre?
Og da slet ikke for at få flest af de dumme "Matador" points??

Hilsen Svend

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-07 21:38

HJÆLP
Ans er ramt af et eller andet, det smitter måske.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-07 21:38

Citat
Så i stedet for at trøste mig med points der nok skal komme.
Er det umagen værd at bruge så megen tid på at hjælpe andre?
Og da slet ikke for at få flest af de dumme "Matador" points??

Fra dit eget spørgsmål http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=113515

Citat
Dette spørgsmål er stadig åbent weekenden ud for flere råd om hvordan man lettest får points.
Hilsen og tak Svend

Sådan svendgiversen

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 06-12-07 21:40

Tak for svaret svendgiversen

Nu fik du nemme point

Teil

Jeg er ikke ramt af noget

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-07 21:50

tak ans,
jeg troede du oprettede et nyt spørgsmål for at forklare / uddybe mit spørgsmål.
og det undrede mig...

det faldt mig ikke ind det var for at give mig points,
men tak alligevel...

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-12-07 21:57

SvendGiversen: vær nu bare en glad gut der spreder glæde for hvem du måtte hjælpe i ind- og udland: hos mig kan du købe viatuelle gedekid for 89 kandupoint og drægtige søer for 500 med garanti for mindst 11,7 levedygtige smågriste - kuperede og vacinerede - dog med en forsendelse på mere end 1,2 gb tillægges 25 p. per 100 mb.

Har du tænkt på at testementere nogle point til udvalgte familiemedlemmer skal du - når du tilgodeser 3. arveled påse, at der tillægges en vis arveafgift, da Kandu-fonden automatisk lægger sin klamme hånd på en anselig del.

By the way... er du i familie med SvendGrådighed som da kæden hoppede af valgte at slå lejr og vente på at Metroen blev udbygget og Ritt plantede et par billige boliger...

Ziggy99