/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Remote - Julegaveønske?
Fra : CLAN
Vist : 755 gange
500 point
Dato : 01-12-07 14:11

Ja så blev det jo december, og ønskelisten er klar. Min bedre ½-del syntes ikke jeg skal ha' den, men jeg er af en anden mening
Se juleønsket http://peecee.dk/?id=82193

Hvad er dit/dine ønsker

Fortsat go' weekend

Accepteret svar
Fra : chicapigen

Modtaget 510 point
Dato : 01-12-07 14:23

hej clan det er da et fint ønske, og mon ikke din bedre ½ del ikke syntes du skal ha den fordi hun måske allerede har/vil købe den .

ellers print et par billeder ud og læg dem forskellige steder for ligesom at gøre lidt reklame for dit ønske

jeg ønsker mig at det vil gå alle i min familie, venner og kollegaer og jer kandusser og ikke mindst alle dyrene det godt i 2008.

mit eneste julegave ønske er en schæferhvalp som jeg godt ved jeg skal vente lidt længere på

fortsat god weekend til jer alle

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-12-07 15:43

Jeg ønsker mig en Synology SiskStation tilat hoste min egen hjemmeside, ftp server og til streaming !!
Men da jeg er ungka'l og kun har en søster, så er det nok ikke lige den der ligger under træet!!
Så må man jo selv til lommerne!

Kan ses her, men nok findes billigere på Edbpriser.dk --->

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=341305&view=detailed#ProductTabs

Test af Synology DiskStation DS-207+ ---> http://www.pcworld.dk/art/9269?a=rss&i=0

/Torben

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-12-07 15:44

Det var DiskStationen og SiskStationen jeg ønskede mig !!!!

(stavespasser)

/Torben

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-07 20:18

Hvad jeg ønsker mig til løbehjul er>
http://www.bosshoss.net/view_bike.asp?x=BHC3ZZ4
et endnu hurtigere løbehjul,men det bliver
nok dyrt at anskaffe jule træet til at læggen
den under,men jeg er parat til at tage et smut ind
på kbh's rådhusplads for at hente min hårde pakke

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-07 20:24
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-12-07 05:12

Go on

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 06:25

For en gangs skyld har jeg været inspireret og kunne samle en liste sammen. Jeg regner med at få ALT... LOOL

Tepotte lille

Gasbrænder til flambering

Stavblender

Bog om desserter f. begyndere

Bog om tærter

Kogebog om gl.dags dansk mad – historiske opskrifter

Videnskaben eller Gud / Holger Bech Nielsen
http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?product_id=2081

Grillpande 28 cm.

Håndstøvsuger

2 Grillknive & gafler.

Spækbrædt m. saftrille

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 06:30

Skulle nogle brugere føle sig fristet, så kan min adresse fås ved henvendelse på PM

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-12-07 08:25

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 08:33

Hva så Tilde??? Tør dine små røde øjne og fortæl hvad der går dig imod

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-12-07 08:49

jeg får ingen julegaver..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 09:13

HWAD............................ Det kan da ikke passe

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-12-07 09:16

jo.. sys nu osse det er vigtigere at ungerne får..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-12-07 09:18

Ja da, men det skal da ikke være enten eller, men både og

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-12-07 10:44

Ja KLUMME du burde ønske dig en bod der hedder "god opførsel".

hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-12-07 10:45

Så smuttede der en taste igen. der skal selvfølgelig stå BOG og ikke bod.

hawaii7

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-12-07 11:59

chikapigen
OK! 'Den slår alt:
Citat
jeg ønsker mig at det vil gå alle i min familie, venner og kollegaer og jer kandusser og ikke mindst alle dyrene det godt i 2008.

dogvillestar
Smart lille "dims" den der

Manse9933
Noget af en kværn den der, men ligefrem en V8'er... mener det er fra en Dodge Viper Canon kamera... en af mine venner har en lille-lillebror til det

Klumme
Ja de ønsker er da overkommelige... for de fleste Beskedne ønsker må man sige

Tilde38
Det er da trist at høre... ingen gaver Lyt lidt til Klummes:
Citat
det skal da ikke være enten eller, men både og

Du får te'verti'faller en STOR "tankegave" herfra

hawaii7
'Den bog burde vi nok alle ønske... og ikke mindst læse

Nu hvor det er julehyggenyggetid og 1'ste Advent så er der lidt i "sokken", så kig under Seneste indlæg - der er vist nisser på spil med jeres navn

Jeg vil slutte med chikapigens ønske... og droppe Remoten, og så ønske det samme:
Jeg ønsker mig, at det vil gå alle i min familie, venner og kollegaer, jer kandusser og ikke mindst alle dyrene det godt i 2008

Glædelig jul

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 02-12-07 12:07

Tak for svaret chicapigen... og glædelig jul

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 02-12-07 12:26

selvtak og i lige måde

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : dogvillestar