/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hejsa H&D spil
Fra : JRC
Vist : 448 gange
21 point
Dato : 30-11-07 13:39

Hejsa aner ikke hvor jeg skal spørge henne om det her så prøver her.

Jeg har spillet H&D Hidden & Dangerous og det er den første af dem men nu kan jeg ikke installer den.

Hvorfor ikke?

Har xp og det skulle ikke være noget problem.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 30-11-07 14:37

Du bliver nok nødt til at forklare nærmere om hvad der sker efter du har sat CDen i.

Ellers er det svært at sige noget om.

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 13-01-08 14:56

Jamen den installere den og så vil den ikke åbne der efter.