/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Creative mp3 afspiller
Fra : xtx
Vist : 500 gange
200 point
Dato : 27-11-07 13:07

Hey
Nu har jeg en creative Vplus 8Gb mp3 (eller 4) afspiller. Her på det sidste har den mistet lyset i skærmen, så jeg næsten ikke kan se hvad der foregår. Hvad kan der være galt?
mvh Thea

Accepteret svar
Fra : Bjarkan78

Modtaget 110 point
Dato : 27-11-07 13:24

Nogengange når man ikke er god ved sine batterier kan de blive dovne jeg vil foreslå dig at lade den løbe helt tør for strøm og så lade den helt op mens den er slukket og så aflade den helt igen og oplade 3 gange i alt, derved KAN batteriet opnå noget af sin styrke igen.
Hvis dette ikke hjælper kan der være noget galt med displayet men så skal den til rep.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-11-07 15:09

Har du prøvet at gå ind i menuen (option)og sat Backlight Time to "On".
Ellers:
Try resetting the player and running a disk cleanup. To run a Disk Cleanup you need to access the Rescue Mode. To access the Rescue Mode hold down the play button and KEEP it held down, press the tiny reset switch once, and KEEP the play button held down until the player boots into the Rescue Mode. Choose Disk Cleanup from the menu. Note: Disk cleanup should not remove your tracks. It searches through the disk for files and rebuilds the index, and can be useful for correcting any strange behaviour.

Also make sure you have the latest firmware.

If this doesn't revive the backlight then the player is faulty unfortunately. Either return the player where you bought it for a replacement or contact Creative Support.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 27-11-07 17:39

hey.. tak for rådene.. jeg prøver det lige, og så vender jeg tilbage

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 12-12-07 23:32

Tak for svaret Bjarkan78. Jeg prøvede begge dele, men intet virker.. så den skal nok desværre til rep..