/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sony Videoscope KP-7222PSE
Fra : Mad_Nuser
Vist : 907 gange
500 point
Dato : 23-11-07 02:03

Hej er der nogen der har oplysninger om den ?
jeg søger bruger og service manual.
og ja jeg har søgt på Google og fundet en side med manualer men
jeg har ikke $30 eller "plastik penge"

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 23-11-07 10:45

Hello Mad_nuser

Ja det er ikke nogle nem opgave at finde den manual, men vis du søger på KP-7222PSE på google for du nogle forskellig problem stellinger op som måske kan hjælpe dig.

Du kan også prøve at kontakte det firma som du har købt dette scope af og spørge dem om de har en manual de kan tilsende dig, eller du kan gå ind på firmaes hjemme side og se om de ikke allerede har en liggene.

Mvh
Octon