/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
CAMILLASMOSTER TILLYKKE!!!
Fra : Nordsted1
Vist : 1035 gange
210 point
Dato : 21-11-07 06:38

Idag er det Mosters fødselsdag hurra hurra hurraaaaaaaaa,

Stort tillykke med dagen... håber den bliver go'

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 21-11-07 06:50

Stort tillykke med dagen Moster

Håber du få en rigtig god dag.

IPM

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-11-07 07:06

ÆV !
Nu var jeg lige ved, at ha' skrevet min fine tale færdig.
Nå. . . Den ka' vel gemmes og bruges næste år.
Så ka' den nå at blive længere, rørstrømskere, leflenere og meget meget kedeligere.
Men et tillykke ka' te'vær'te'fal' ikke vente så længe.
TILLYKKE DIN DEJLIGE RAPAND !
Gambrinus

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 21-11-07 07:16

Tillykke også herfra

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-11-07 08:18

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-11-07 09:16

Hjerteligt tillykke med dagen Hanne, håber din dag bliver let og glad.
Knus Sus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-07 09:19

Med dagen fra mig The

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 21-11-07 09:50

Tillykke også herfra til Hanne

Du må have en dejlig dag

MVH. Højris.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-07 10:32

Hip hip halløj!

Taaark, I søde KANDUditter og -dusser!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-07 10:34

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-11-07 11:52

- til Moster Glad

SÅÅÅÅÅÅ gir hun nok en lille een en lille een........

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-11-07 12:00

så skulle da osse ......... AT jeg ku glemme det.

bestemte ellers for længe siden, at jeg ville være den første på banen. undskyld og et af de største til lykke på denne side atlanten

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-11-07 12:56

Nææææh dog - jamen et STORT herfra også
Fortsat go' føs'da

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-07 13:22

Damn! Jeg skal til en anden føsse idag, så jeg kan ikke komme forb og fortære fuglereder, men et stort tillykke herfra osse

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-11-07 14:30

Te´løk´ kære Moster

Du har aldrig været så gammel, som du er nu....vel?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 15:48

moster glad - håber dagen bringer held og lykke

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-11-07 15:51

- atter

- så får du nok en "sikkerhedspakke" af mirit...

- god dag

Mvh Steen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-07 16:08

>>>>>>>>>>>>Tillykke Moster<<<<<<<<<<<<<<<<

Man spørger ikke om en dames alder.................

Hvor gammel er du så min lille ven.

Og en gave herfra.
http://hirsenet.dk/gave.htm

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-11-07 16:20

- nu må vi jo ikke glemme Camilla, vel...

TILLYKKE MED MOSTER

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 210 point
Dato : 21-11-07 16:57

Hvor ER I dejligt skøre!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-07 17:00

e.c. - Mig er såååå dor! 29 + to hænder og fødder.......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-07 17:09

tedd - du er velkommen på søndag - dér er der hoftedesserter!

I er alle velkomne på søndag, hvis I kan finde stedet.....!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-11-07 17:11

Lidt at lytte på / se på, på denne dag
- http://www.youtube.com/watch?v=adJ2n6jX0OE
- http://www.youtube.com/watch?v=x2U4TnVRo9g
Håber din kage har det bedre
http://www.youtube.com/watch?v=hIfxriwEgMs
Have a nice day

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-11-07 17:14

e.c - du kan da ikke slippe med en aprilsnar!!! - kom igen...

PS: hele Frederikssund og omegn sender de varmeste hilsener til Camilla og hendes familie (læs: Moster)...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-11-07 17:23

....en lille en en lille en
såååå gir hun nok......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 18:26

på opfordring af stouenberg - her kommer føsdassikkerhedspakken til moster glad

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=156

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-07 18:44

Tja Miritdk - nu blegner alle vores gaver...............det er da helt sikkert.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-11-07 19:18

- en lille een en liiille biitte eeeen...

teløgge

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-11-07 19:45

>I er alle velkomne på søndag, hvis I kan finde stedet?

Det vil nok knibe for de fleste af os...
Men nu ved jeg at du Moster Camilla hedder Hanne, Hjerteligt Tillykke !

Og som jeg plejer at sige, trøstende til mine yngre niecer: "Nu er vi snart lige gamle"
(relativt, i hvert fald, nærmer vi os hinanden i alder...)

Jeg begynder at få et overblik:
De bedste kriminal forfattere er jo kvinder, hvorfor mon?

Det samme genkender jeg her i Kandu...

Hvergang jeg dummer mig, får jeg nye oplysninger:

Dova er også kvinde, over 50...
ans er ikke fra Ans, hvor de har (midt)Jyllands bedste Landkyllinger...
modersvilje skyldes ikke en viljestærk kvinde, men et sommerhus, etc.

Er det iøvrigt ikke rigtigt, at de der har et kaldenavn der ender på a, er kvinder?
(hvis vi mænd tilsvarende skal afslutte med o, kniber det vist for de fleste??).

Hav en fortsat God Fødselsdag Camilla, naturligvis med a, Svend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 20:55

Citat
Er det iøvrigt ikke rigtigt, at de der har et kaldenavn der ender på a, er kvinder?

næh - så nu har du detektivarbejde (snagebeskæftigelse) svendgiversen

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-07 22:10

Det ved vi godt vi er

Jeg håber du havde en rigtig god dag, og fik nogle gode gaver??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-07 22:56

Stouenberg - vi takker - og må vi i den forbindelse sende den varmeste hilsen til søens folk....!

Taaark miritdk! Du er da en snuske

svendgiversen - tak skal do have - jeg hedder dog stadig Hanne, og er moster til Camilla.... er du journalist, Svend?

vil.du - jow da - den er så lille, at du ikke kan se den hihi

Nordsted1 - Nå, det er da rart, at I har erkendt jeres gode egenskab .
Jeg har fået en stangsmart køkkenmaskine! Og en amaryllis og en broche (G-nøgle)
Og en MASSE hilsener - skøøøøønt!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-11-07 10:33

EN G node - skal den hænge i en klokkestreng

eller i en G streng................................ på en Guitar altså.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-07 14:21

Øh en hoftedessert?? Hvad er nu det for en fætter?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-11-07 15:06

Hof- -dessert, som de hedder hos bageren
Hjemmelavede er der mere gods i - og det sætter sig bl.a. på hofterne

tedd, det var ikke en pixelfejl, do

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-11-07 15:08

e.c. den er til at ophæve mine unoder....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-07 19:42

NEEEEJJJJJJ.......jeg havde overset din fødselsdagstråd Camillasmoster

Hermed et forsinket til dig

fra mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-11-07 22:28

Taaaark dova - ja det koster ski.......

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-11-07 22:37

Citat
Hjemmelavede er der mere gods i - og det sætter sig bl.a. på hofterne

De problemer har vi mænd heldigvis ikke.
Til gengæld sker der det, når vi runder de fyrre at :
Røven flytter om på maven og håret flytter ned i røven.
Gambrinus

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-11-07 00:22

øv, jeg måtte osse betale for at følge med herinde men hva' det er sguda ren fronøjelse at få noget for poængårnø

Jeg syn's altså at Gambrinus er slÆm

G-nøglen er garanteret flot? Jeg har set så'rn en og har endda ønsket mig så'rn en (spiller jo orgel/klaver) - men har jeg så fået sår'n en? NJET!

Stangsmart køkkenmaskine? Jåwjåw så'rn en har jeg osse, jeg ville dog ønske at de var lige så stangsmarte at rengøre efter brug - men ok, heldigvis kan det meste af den gå i opvaskeren
Hmm....nu ved jeg ikke hvor meget du bager ad gangen, jeg bager meget, når jeg først kommer i gang - har du nogensinde prøvet at lave franskbrød af fire kg. mel? altså...i en stangsmart køkkenrøremaskine? Hmm.....hvis ikke, så bør du prøve det - det vokser næsten op til loftet....i en snurretop Altså..en laaaang snurret dejklat der bare vokser opad og opad langs med rørekrogen, problemet er så at den jo ikke er så lang og slet ikke opad.....så dejpyramiden vokser og vokser og kokser og kokser, så skidtet vælter ud over kanter og bredder og man må forsøge at få hele molevitten smasket ud på køkkenbordet og få æltet det færdigt derude. Jeg måtte altså give op, jeg råbte ind til sønnen (bodybuilder) om han ikke var rigtig sur på en eller anden, for så kunne han komme ud og få afreageret på min 4kilos franskbrødsdej. Han kom så springende og få dejen æltet igennem mens en eller anden fik tanketor....nej tanketæsk.

Sår'n kan det gå.

Men MERE tillykke Moster Glad...nu er jeg vist for tidligt på den, der er laaaang tid til din fødselsdag - men skidt med det

Jeg må nok hellere finde køjen og Hr. Vil.du

Krams fra Dorthe.

Amaryllis er sååååååå dejlige, kors hvor jeg er glad for sår'n nogle, jeg har bare så svært ved at lade være med at vande på løget men hvis man kan nære sig, så kan man få maaaange amaryllisbørn ud af sår'n en og det er det sjove ved dem