/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vanvid.
Fra : Mosebaek
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 16-11-07 17:17

Mon ikke det er godtnok,at vi bl.a.har PET,til at holde øje med det islamiske vanvid,også her i landet.
Det er jo ren djævelskab,det der foregår. at en kvinde kan blive straffet for at være blevet voldtaget.Jeg er målløs,skønt det kommer ikke bagpå mig.

http://www.bt.dk/article/20071115/krimi/711150405/

Mosebaek.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-11-07 17:22

Jo - det har du ret i Mosebaek.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 17:24

Citat
Det er jo ren djævelskab,det der foregår.

Jo, bare spørg folkekirken, de har også taget turen...

Regelion i alle dens afskygninger er menneskehedens største svøbe.

- bare min 50'øre...

God weekend

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-11-07 17:25

Ja sindsyge spader, men nu blev hun jo straffet for at køre i bil med en mand, hun ikke var i familie med, og ikke fordi hun blev voldtaget......gør det jo nok ikke meget bedre, men alligevel

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-07 17:32

Citat
Jo, bare spørg folkekirken, de har også taget turen...

Jamen,jeg til dels gi`dig ret.Det sorte indre mission,var heller ikke for godt.Men jeg mener dog,at vi i den civiliserede verden,er kommet gennem den mørke middelalder.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-11-07 17:41

Citat
Men jeg mener dog,at vi i den civiliserede verden,er kommet gennem den mørke middelalder.

Jaaaaaa.....
Og under den mørke middelalder var det muslimerne, der var de civilicerede.
Mærkeligt at tænke sig. Ik' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 18:00

Citat
- men jeg mener dog,at vi i den civiliserede verden,er kommet gennem den mørke middelalder...

Fætrene Krarup??? - det ta'r desværre nok et par hundrede år endnu...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-07 18:16

Citat
Og under den mørke middelalder var det muslimerne, der var de civilicerede.

Kan`du,forklare det lidt nærmere ?.

Citat
Fætrene Krarup???

Jeg tror desværre de er nødvendige.Der er efterhånden ikke andre der tør sige mohammed imod.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 18:24

OK fætter Mosebaek, har luret den.

Over and out...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 18:26
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-07 18:41

Citat
PS: http://www.kandu.dk/spg112607.aspx

= 478638

???????????? Ved ikke li`e,hvad du mener med dette lange link.Har ikke kigget den igennem.Har brugt tiden på at skrælle kartofler.Det er godtnok uhørt en mand skal påta`sig,sådan en opgave.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 18:47

Nu er det jo engang DERES lov - og det er så også DERES sag.....

Så selvfølgelig skal hun straffes.....

Var vi bare herhjemme lige så opsat på at HOLDE loven.....

Hvis muslimer opfører sig i deres hjemlande som mange gør udenfor - så var der ikke så mange muslimer tilbage i hjemlandene.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 18:48

Og NEJ...

Jeg er ABSOLUT ikke racist - men lov skal holdes.....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-11-07 18:52

I Saudi må kvinder ikke omgås fremmede mænd. Det var kun det, ikke voldtægten , hun naturligvis blev straffet for.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-11-07 18:58

Refi har jo ret. Det er ikke dommen der er noget galt med, det er loven. Den kan vi så oponere imod, så længe vi ikke blander os i deres indenrigspolitik.

Men de skal edderbrandbrølemig ikke komme her, og slæbe deres middelalderlove med sig. Så er det ud af kiosken, eller en uge sammen med M. Camre

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-07 19:03

Citat
Hvis muslimer opfører sig i deres hjemlande som mange gør udenfor - så var der ikke så mange muslimer tilbage i hjemlandene.....

"Den forstod jeg godt",refi.Men det er nu nok ønsketænkning.

Men hva`pokker,vi har jo lov at drømme/håbe.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 19:23

Og nu vil man have vedtaget i FN at dødsstraf skal forbydes......

Gæt HVEM der stemmer imod

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-07 19:31

Jeg er ikke god til gætterier.

Men jeg har mine anelser.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-11-07 19:55

Citat
Og under den mørke middelalder var det muslimerne, der var de civilicerede.

Kan`du,forklare det lidt nærmere ?.

Ja….da…
Mens vi her oppe i Norden løb rundt og slog hinanden oven i kraniet med Thors Hammer og senere under middelalderen, var det muslimerne, der stod for nytænkning og videnskab.

Hvis det ikke var for dem, var grækernes videnskabelige værker ikke blevet oversat og videreført.

Disse ting tror jeg ikke vikingerne overhovedet skænkede en tanke og den kristne kirke modarbejdede nytænkning og videnskab med metoder, vi vist absolut ikke, skal være stolte af.
Kirken viste jo, at deres magt byggede på befolkningens uvidenhed.

At bøtten kan vende så kraftigt, er mig en gåde, men det er set mange gange i verdenshistorien.
Jeg fatter heller ikke, hvad nogle muslimer har gang i, men vi skal lige huske at vi selv har været lige så ”tilbagestående” og måske vender bøtten endnu engang. Hvem ved ?
Gambrinus
Individer, der er henvist til at residere i transparente domiciler, bør ikke tilrådes at anvende større eller mindre geologiske fragmenter som kasteskyts.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 20:00

Citat
Mens vi her oppe i Norden løb rundt og slog hinanden oven i kraniet med Thors Hammer og senere under middelalderen, var det muslimerne, der stod for nytænkning og videnskab.

Og der STÅR de så stadig

De har ikke rokket sig ud af flækken i flere hundrede år....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-11-07 20:05

Citat
De har ikke rokket sig ud af flækken i flere hundrede år....

Det er jo lige det nogle af dem HAR gjordt.
De er gået TILBAGE til de "Middelalderlige metoder"

Det er det, jeg ikke forstår.
Men det kan åbenbart også ske selv for os, der er de "civilicerede" lige nu.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 20:08

Ja - civilisationen er på vej mod undergang.......

Istiden nærmer sig

Solen er væk

Meeen....

Mon ikke en ny dag oprinder

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-11-07 20:16

Så, så. Refi.
Jager du stadig solen ?
Hvis du i stedet stopper op og vender dig en halv omgang, vil du se,
at den står op igen lige stik modsat af, hvor den gik i seng.

Det er heller ikke til at fatte. Vel ?
Gambrinus
Den der staver D i gj......

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-11-07 20:19

Citat
Individer, der er henvist til at residere i transparente domiciler, bør ikke tilrådes at anvende større eller mindre geologiske fragmenter som kasteskyts.

Den ka`jeg sku ikke stikke makker.Jeg ta`r lige en kodymagnyl og en kop te.For at klare hjernen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-11-07 20:25

Man bør ikke kaste med perler over åen efter blinde grise,
der gør i nælderne uden at mave rent mel i munden.

Blind høne kan også forstå grovkornet spøg.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-11-07 23:01

Fy for satan. Hvorfor ikke bare slå hende ihjel .....Er det pinen og ydmygelsen mørkemændene tænder på?!

Ingen overlever 200 piskeslag..

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-11-07 23:57

Islamisk logik og sharalovgivning er i klase for sig, men finder desværre indpas i flere og flere vestlige lande, b.la Sverige og Norge:

http://www.sharia.dk/Skribenter/poul_e_andersen/islam_contra_vesten.html

http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/04/21/464091.html

Eksempler fra dk er tilladelse af familiesammenføring af flerkoneri, familiehøring i skilsmissesager i traditionelle etniske (muslimske) samfund samt begrebet "Æresdrab" som er den mest afskyelige og perverse betegensle for jalousimord der findes.

Fælles for denne tankegang er, er at kvinder er mindreværdige og underlagt mænds fortolkning af retfærdighed og dominering af muslimske samfund og lægger 1000vis af kvinder i graven, mens de i levende live bakker op om dette sindsyge livssyn.

Ziggy99

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-11-07 02:06

Det var også den mand i Saudi der søgte om skilsmisse, konen havde været alene i stuen med en mand........der var på TV-skærmen.

Det undrer mig også at muslimske piger skal være tildækkede for ikke at virke forførende, men de må gerne bære flotte smykker og bruge en lækker parfume, sidstnævnte får jo sjoveren hos en del mænd til lige at røre lidt på sig.
De forskellige lærde imnamer og dommere må da være vel vidende om at hvis en mand er liderlig og vil bruge vold for at få sin vilje kan hverken tildækning, udseende eller alder holde ham tilbage.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-07 02:43

Citat
at hvis en mand er liderlig og vil bruge vold for at få sin vilje kan hverken tildækning, udseende.....

Han blir lang i bøtten når han opdager, at der er muhammedanertrans inde i teltet

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-11-07 16:51

Tak for svaret Klumme.

Citat
Han blir lang i bøtten når han opdager, at der er muhammedanertrans inde i teltet

Hi`r hi`r.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-11-07 17:17

Jeg mindes engang avisoverskrifterne da Cornelis Wresvik i en herrebrandert havde taget 2 lækre sild med hjem på hotellet i Sverige.

Da han pakkede dem ud opdagede han, at de var af hankøn

Han blev så stiktosset at han pangede til dem, og høstede vist en hilsen fra polisen for dette LOOL

Det er klogt at tage en stikprøve inden man når så langt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-11-07 17:18

Nåå ja, og tak for påskønnelsen.

Kommentar
Fra : Ilyas

Dato : 21-02-08 00:41

Før i alle udtaler jer om noget syntes jeg at i skal have lidt viden om emnet.
Desværre for jer snakker i lort?

Hvad har det med islam at gøre?
Hvis det der nu skete i dk, betyder det så at Kristne er nogle bumser?
Desværre er der nogle mennesker som går for meget op i ære end menneskelighed.

Det som er sket, har intet med islam at gøre.
Tvært imod, islam står for fred.

Så synd, at i bare snakker lort når i ikk ved en skid.

Kommentar
Fra : Klumme