/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Ny integrationsminister
Fra : Klumme
Vist : 526 gange
250 point
Dato : 16-11-07 00:12

Da Rikke Hvilshøj angiveligt trækker sig fra ministerposten i integrationsministeriet, må det vel være på tide, at DF gør krav på en ministerpost. Og hvem ville bedre end DF kunne varetage dette ministeriums interesser

Nu skal Mogens Camre jo tilbage til Brussel, ellers ville han være et godt bud

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-11-07 00:20

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-11-07 00:23

Det skal da ikke være så kedeligt.... vel??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-11-07 00:34

Nix !
Det skal nok sætte rav i gaden.
(På den ene eller anden måde)
Gambrinus /

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-07 00:41

Ja, jeg vil tro at det bliver Jesper Langballe der bliver ny integrationsminister

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-11-07 00:42

Ved du hvad... siden Erhard, Poulsgaard, Sømanden, Glistrup, og lignende originaler har der været røvkedeligt i Tinget. Øjenbrynsplukkede metromænd, højt studerede blæverrøve, selvhøjtidelige oppustede skvadderhoveder, som ikke aner fucking fis om hvad der sker, når de forlader Borgens postnummer.

Og jeg skal ikke glemme v.fløjen, med Frankie Åen, BÆ Johansen (uhh den er slem) for ikke at glemme narren over alle narrer..... øhh jeg kan ikke huske hvad han hedder LOOL, men hvis jeg nævner hans navn blir jeg osse bare i pis dårligt humør, og det gider jeg ikke når jeg skal sove.

Nææ lad os få noget rock i synagoen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-11-07 00:42

Det er ham cykelpostbudet fra Struer LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-11-07 00:44

Jesper Langballe LOOOOL Fint.... Det skal nok blive sjovt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-11-07 06:40

Nåå nej.... han er skolelærer, ligesom en trediedel af tinget i øvrigt er....f.eks Holger K, Marianne Jelved o.ma. Jeg tænkte, at det ville være fint, hvis de skrubbede tilbage og passede deres undervisning, men kom i tanke om, at ungerne er bedst tjent med at de ikke er der. Så må vi og landet bare døje med dem i Folketinget.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 250 point
Dato : 17-11-07 18:02

Sidste nyt fra Christiansborg

Pia.K og Anders Fogh sidder og diskuterer regeringsgrundlaget. Det banker på døren, og Pia.K åbner. Udenfor står Naser Khader - og Pia siger henvendt til Anders Fogh: "Har du bestilt en taxa"?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-11-07 19:54

Den sender jeg lige til Naser LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-11-07 19:55

For sent. Er gjort... LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-11-07 20:36

Hmmm så sender jeg den til Pia.... Naaa jeg tar den sgi med derud, skal derud allighevel

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 24-11-07 15:56

Tak for svaret creamygirl.

LOOL Har sendt den videre til Christiansborg.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 13:50

Havde det været en anden end lige dig Klumme, så vil jeg ikke have troet på, at joken var videresendt til Christiansborg...