/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Villy Søvndahl
Fra : Snedig
Vist : 820 gange
100 point
Dato : 11-11-07 18:23

Gad vide hvad han har betalt for at få lov til at prædike her på kandu, hver gang man af vanvare suser over hans billede.

Kan man ikke lukke for hans sludder. Bruger Firefox.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 11-11-07 18:25

Så iøvrigt jeg havde vundet en premie her, men har ikke set en skid til den. Så jeg håber da de har fået lidt skillinger ind, så jeg kan få dem de har udloddet!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-07 18:32

Snedig

Har du ikke fået din præmie !!!!

Jeg tror, kandu har lidt problemer med at få præmien sendt til tiden !!!!! hvad den så end er.

Du skal nok få den Hav tålmodighed.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-11-07 18:44

Mon den snedige ved sin tilmelding huskede at opgive sin helt rigtige og fuldkomne addresse.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 11-11-07 18:47

Næh, men jeg har ikke engang fået en mail fra kandu!

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 11-11-07 18:50

Men hvordan kan Villy fravælges? Han er kvalmene!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-07 19:02

Jeg vil tro at du skal skrive til molokyle http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351 jeg mener han har en opskrift på, hvordan man slipper for reklamer.

Men jeg lader nu aldrig musen glide hen over en reklame. Så øv dig i en omvej

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 110 point
Dato : 11-11-07 19:04

Hej du har brug for tilføjelsen Flashblokker 1.5.4.1 og den finder du her:

http://flashblock.mozdev.org/installation1.html

rul lidt ned på siden og installer Flashblokker 1.5.4.1. Derefter højreklik på navigationslinie og træk ikonet op på plads.

Så har du ingen problemer med de flash der dukker op du højreklikker blot på dem og så nægter du dem adgang.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 11-11-07 19:34

Om 2 dage er Villy forstummet...her og i det øvrige medielandskab....i hvertfald indtil næste valg, men tænk at være hans familje og skulle høre han 24/7 hele året

Ziggy99

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 11-11-07 19:44

æææææh--troede villy var en mand, i så fald ser han sgu da godt ud
Jeg prøver lige at få en date

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 11-11-07 19:45

Shit--nu blev det til en reklame for Information

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-11-07 19:54

Hvis du bruger IE 7.0 så kan du installere dette http://www.ie7pro.com/ så vil du kunne slå en flash blokker til og ligeså nemt slå den fra.

Du skal være opmærksom på at der er homepage hvor du skal bruge flash.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Snedig

Dato : 11-11-07 20:06

Tak for svaret chaufrat. Lyder fornuftigt.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-11-07 20:13

Citat
Næh, men jeg har ikke engang fået en mail fra kandu!

De mailer ikke præmien, men sender den med posten, uden forudgående mail.
sådan oplevede jeg det.
Så det er din egen fejl, at du ikke fik den.

Så dan er det med falsk adresse.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-11-07 20:15

Du er vel ligeså fuld af løgn som Willy. Er det derfor du ikke kan lide at høre ham.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 11-11-07 20:54

Selvtak jeg brugrer den tilføjelse MEGET!!!

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 11-11-07 21:18

Sig mig Transor, har nogen ringet dig op? Kan du ikke bare fortsætte med dine vild-ledninger i andres trådes. Idiot.