/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gæt
Fra : Mosebaek
Vist : 805 gange
100 point
Dato : 04-11-07 17:32

Her er et billede (forhåbentlig),godt sløret fra tv.Er der nogen,der har mod på at gætte på,hvem det er.Og fra hvilken situation,billedet stammer.

http://peecee.dk/?id=76510

Jeg ved det godt selv,men vil lige finde ud af,om andre har samme lidenskab,som mig selv.Tak.

V.H.Mosebaek

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 04-11-07 17:41

Det er da fra bananer i pyjamas
han er en af dem
og nogen har hugget hans py
derfor er han sur

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-11-07 18:11

- er Clint Eastwood også med?

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 18:32

Hmmm jeg tænker "spaghetti-western"

Menøh tættere kommer jeg det vist ikke...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 18:36

Det skulle vel ikke være Peter Mute ?
ER det fra en Cowboyderfilm ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 18:41

Skulle øjnene ikke være grå/blå ?
Spiller han dårligt mundharmonika ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 18:43

Undskyld !
Peter Mute's far Henry Mute ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 18:47

Det er vel ikke Guiliano Gemma??? - Ham fra Amigos?

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 18:55

Jeg vil æde Henry Mutes gamle hat på, at det er en spaghettiwestern...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 19:00

Det er da helt sikkert, at det er spaghettirester, der sidder mellem hans bisser.
Gambrinus

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 04-11-07 19:28

jeg syntes der er noget michael laudrup over billedet

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 04-11-07 19:44

Måske en eller anden fra Ringsted eller deromkring der synes om AK47, gearkasser og andet elektronisk udstyr...just a guess

Ziggy99

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-11-07 19:45

Det er en sydstatssoldat der har tabt et slag ..................... (måske Kesslers tiptipoldefar)

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 20:14

Jeg tror, vi skal ud i udelukkelsesmetoden...

Tony Anthony og Frank Wolff er det ikke...
Franco Nero er det heller ikke...
Anthony Steffen...næh
Fernando Sancho...niks
Peter Lee Lawrence...i hvert fald ikke og desuden er han død i 1974
Clint Eastwood...nope

Mosebaek - brænder tampen?????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 20:16

Hvof' der mindre sand eller hva' det er på den ene side af ham end på den anden ?
Hvis vi finder ud af DET, forklarer det jo hvof', der mere himmel
på den anden side af ham end på den ene. Ik' ?
(Eller omvendt set bagfra eller forfra)
Gambrinus

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 20:18

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 20:19

Og kan vi så oven i købet finde ud af hvem filan der har bleget mandens tænder, så kan vi jo spørge vedkommende...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 20:36

Mens vi venter på at Mosefundet kommer i tanke om, hvem han troede, han ku' huske,
gengældte hans lidenskaber, kommer her en meget sværere opgave :

Find TV TÅRNET !
http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=76581

Der er tilføjet en lille hjælp, kan jeg godt røbe, uden at det bliver ret meget nemmere af den grund.
Gambrinus

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 20:39

Fine feriebilleder, Gambrinus...

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 04-11-07 20:42

KarenD, du har ramt helt rigtig med...
Citat
Det er vel ikke Guiliano Gemma??? - Ham fra Amigos?

http://website.lineone.net/~braithwaitej/mainsite/overview/actors/gemma.htm

Men hold op den mand er jo a legend i spaghetti westerns, han har jo været med i guderne må vide hvor mange film http://www.imdb.com/name/nm0312575/

Men har endnu intet bud på hvilken en....

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 20:48

Ja, ikke?

I så fald, Mosemand, vælg én fra nedstående liste og spark poængern i min retning:

Adios Gringo (1965)
Arizona Colt (1965)
Blood for a Silver Dollar (1965)
Pistol for Ringo (1965)
Fort Yuma Gold (1966)
Return of Ringo (1966)
Day of Anger (1967)
Long Days of Vengeance (1967)
Sky Full of Stars for a Roof (1968)
Wanted (1968)
Alive or Preferably Dead (1969)
Price of Power (1969)
Ben and Charlie (1970)
White, the Yellow and the Black (1974)
California (1976)
Silver Saddle (1978)
Tex and the Lord of the Deep (1985)

karenD

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-11-07 20:48

Undskyld,jeg har været fraværende.Der var noget familie,der skulle fodres.

Citat
Mosebaek - brænder tampen?????

Ja,karenD,det må jeg indrømme at den gør.

Citat
Tony Anthony og Frank Wolff er det ikke...
Franco Nero er det heller ikke...
Anthony Steffen...næh
Fernando Sancho...niks
Peter Lee Lawrence...i hvert fald ikke og desuden er han død i 1974
Clint Eastwood...nope

Jeg blev imponeret,da jeg så de navne der.Troede jeg var den eneste i DK,der kendte dem.
Tony Anthony,lever endnu. Frank Wolff begik selvmord under indspil.af Once Upon a Time in the west.Franco Nero lever endnu.Anthony Steffen er død for kort tid siden.Peter Lee Lawrence skød sig i 1974,grundet en hjernesvulst.
Undskyld,nu løb det lige af med mig.Men mange gode humoristiske bud.Jeg klukker endnu.
Flere modtages med tak.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 20:58

Hov Hov Hov
Karen har da ikke ret i noget som helst i denne tråd.
(Bortset fra at hun griner på de rette steder af mine platte " morsomheder")
Citat
Det er vel ikke Guiliano Gemma???

Læg nu rigtig godt mærke til det lille men vigtige ord : Ikke !
Jeg derimod mener, at det ER Guiliano Gemma på billedet.
Hit med de point !
Gambrinus

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 21:01

Gambrinus, men dog - er du du her?

Jeg troede du stadig ledte efter TV tårnet bag din søster...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 21:02

"We seems to bee short of one Kandu'er"
No ! You brought two too many !
POW - POW
Gambrinus

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 21:11

Mosebaek - jeg har for år tilbage haft et Clint Eastwood-flip. A few Dollars more og alle dem der. Der dukker en del af ovenstående herrer op i hans gamle westerns. Min storebror og jeg plejede at more os med at tælle antal Pow-pow (for nu at blive i Gambrinus' terminologi) inden helten måtte gen-lade revolveren...

I know - a little freaky...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-11-07 21:17

Guiliano Gemma,er også en skøn artist,der har indspildt et hav af film.Helt op til vore dage.Han var forresten med i en gangster serie,for nogle år siden,der kørte i dansk tv.Nu om stunder er han vistnok en rimelig dygtig skulptør. http://www.giulianogemma.it/

Men bortset fra det,Gambrinus,er det ikke hr. Gemma på billedet.
Men løsningen falder snart.Kan dog godt bruge et par indlæg mere.

Skal jeg løfte lidt af sløret,hedder filmen Johnny Madoc.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 21:27

Gider ikke mere !
There ain't room for all of us !
Rider mod måneformørkelsen . . .
I'm a poor lonesom cowboy and a long away from home......
Just my rifle, my pony and meeeeee......
Gambrinos

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 21:29

Arriva derci, Gambrinos. Bon voyage!

Robert woods, så?

Accepteret svar
Fra : karenD

Modtaget 100 point
Dato : 04-11-07 21:32

Citat
Men bortset fra det,Gambrinus,er det ikke hr. Gemma på billedet.

Nej, det var jo det, jeg sagde, Gambrinus - det er ikke Guiliano Gemma!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 21:37

You're talkin' to me ? ? ?
Listen her you punk.
I'll be back !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 04-11-07 21:38

Wo ikke Gemma, jamen det ligner ham altså rigtig meget....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-11-07 21:42

Jeg synes stadig, han godt ku' ligne Henry Fonda.
Lidt altså. Hvis bare hans øjne ikke var så mørke.
Ka' vi ikke møblerer lidt om på hans fjæs og stikke en mundharmunika i kæften på ham ?
Lee Van Gambrinus

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-11-07 21:43

Her er lige et billede,af den nydelige herre.Som han ser ud nu.

http://peecee.dk/?id=76643

Mosebaek.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 21:48

Der ER da Robert Woods... Kom nu, Mosebaek, jeg skal snart se dyner...

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 04-11-07 21:55
Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 22:00

Pæne tænder for sådan en gammel herre, hva'?

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-11-07 22:00

Tak for svaret karenD.
Citat
Robert woods, så?

Der trak du Colt`en,og ramte li`e på en studs.Det er såmænd fra en "Pecos" film.
Men skrev jeg det,var det nok for nemt.Men navnet Johnny Madoc,blev også brugt.
Også tak til Gambrinus,for den kunstneriske form.
Samt til de andre "indlæggere".

V.H.Mosebaek

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 04-11-07 22:00

Due once di piombo (1966) .... Pecos Martinez
... aka Mio nome è Pecos, Il
... aka My Name Is Pecos

Jonny Madoc / My Name is Pecos - Intro http://youtube.com/watch?v=kqKbSM3WxkQ

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 04-11-07 22:04

Ja super godt gået KarenD

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-11-07 22:06

YYYYYEEEEEPPPPIIIIIII

And the winner is...

Og tak for kampen til dig, Gambrinus... uden dig havde jeg jo siddet og snakket med mig selv det meste af tiden

Og tak til Lori for mental support

Og tak til min internetudbyder som gjorde denne sejr mulig

Og tak til min kære familie, ja tak til Gud og hvermand.

Nu smutter jeg i seng...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-11-07 13:45

Det er da Anders Fjogh