/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
spam eller hvad?
Fra : porse25
Vist : 722 gange
250 point
Dato : 02-11-07 09:33

Hi alle

hver dag når jeg åbner Outlook ex.er der mindst 5-8 e-mails med besked om nye komments til
glavind christensen,jeg kan åbenbart ikke finde ud af hvordan jeg skal komme ud af det,det link der er i mailèn hvor man skulle se nye informationer er ved clik virkningsløs.

er der nogen der sidder inde med løsningen?

m.v.h. Porse25

Accepteret svar
Fra : henrikkrebs

Modtaget 260 point
Dato : 02-11-07 09:46

Du har jo deltaget i tråden http://www.kandu.dk/spg109150.aspx

Google kender ikke andre 'glavind christensen'er.

Men iøvrigt er det svært at udtale sig når man ikke kender mailen. Hvem er afsenderen fx. En du kender og som kan forventes at sende sådan mail?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-07 10:20

Hvis det er den tråd, som henrikkrebs henviser til, så er den jo meget aktiv.

Hvis du vil være fri for flere mails til den tråd, så fjerner du fluebenet hvor der står

"Ja tak, send mig e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål"

Det er ikke spam, alene i går var der 15 indlæg.

http://www.kandu.dk/spg109150.aspx

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-11-07 15:44

Undskyld porse,
jeg er vist skyld i de fleste af dine mails...
(hjælper unge kiny med at finde hendes Glavind familie).

Prøv at se positivt på det, nu ved du at Glavind betyder sværd,
og som ans rigtigt siger, fjern fluebenet i Glavind spørgsmålet...

Hvad med snaps, også et emne... Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-07 16:06

Hvis man vil deltage i et spørgsmål, så er det muligt selv at bestemme om "man" fremover vil have mails til spørgsmålet.

Så svendgiversen du er jo uden skyld

Men jeg har da forklaret at porse25 at "fluebenet" kan fjernes i spørgsmålet, samt at der ikke er tale om "spam"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-11-07 16:22

Jeg ved det ans,
jeg har bare fået ubegrænset net adgang her pr. 1. november, og pjatter bare lidt...
(jeg foretrækker iøvrigt pære snaps frem for porse snaps,
men det er endnu ikke lykkedes mig at få to til at gro i samme flaske ).

Svend, der ikke føler sig særligt brødebetynget.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-07 17:33

svendgiversen

Jeg fatter ikke meget af din bemærkning

Citat
Jeg ved det ans,
jeg har bare fået ubegrænset net adgang her pr. 1. november, og pjatter bare lidt...
(jeg foretrækker iøvrigt pære snaps frem for porse snaps,
men det er endnu ikke lykkedes mig at få to til at gro i samme flaske ).

Svend, der ikke føler sig særligt brødebetynget.

Du plejer især i kategorien slægtsforskning at være ikke bare lidt , men meget seriøs.

Kommentar
Fra : porse25

Dato : 02-11-07 17:43

Hi svend
tak for hjælpen

det erikke fordi jeg er træt af at få svar mails,jeg blev bare lidt overvældet af den store mænge af

glavinder der lavede invasion,jeg kunne ikke dulme nerverne med en snaps,porse er det eneste jeg

kunne finde i skabet og det kan jeg simpelthen ikke fordrage.

m.v.h.

porse25

Kommentar
Fra : porse25

Dato : 02-11-07 17:48

hi ans
tak for dit svar, meeen det funkede ikke rigtig,flueben er åbenbart svære at få tørret af,der er en anden ting,hvorfor kan jeg ikke åbne linket i mailen,som indeholder kommentaren?

m.v.h.
porse25

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-11-07 17:49

Godt porse25,
og ans det var jo kun porse navnet, der fik mig til at skeje ud...
Sidste hilsen her fra Svend

Kommentar
Fra : præceptor

Dato : 02-11-07 18:11

pose25:
Citat
det funkede ikke rigtig,flueben er åbenbart svære at få tørret af

Går du ind i tråden og fjerner flueben og derefter sender et tomt indlæg ?

Prøve det engang, så skal du bare se løjer ...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-07 18:27

Når du har fjernet fluebenet, så klikker du på send, så skulle du ikke mere få mails til den tråd/spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : porse25

Dato : 04-11-07 00:01

Tak for svaret henrikkrebs.