/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ekstern USB2.0 brænder
Fra : janus141
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 07-02-03 14:17

Jeg skal til at købe en ekstern USB2.0 brænder, men jeg har eet krav til den:
Den skal tage strøm fra USB porten, dermed ikke have egen strømforsyning.
Jeg ved det findes, har set det annonceret et eller andet sted engang, men kan selvfølgelig ikke huske, hvad det var for et mærke...

Er der nogen her der kan ved hvilke produkter der kan leve op til ovenstående krav ?

Vh Janus

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 07-02-03 16:07

Hej Janus!

Her er en:
Freecom Traveller II CD-RW External Retail
Spin: 24x Read / 8X Write / 4X ReWrite
Access Time: 150ms
Cache: 2MB
Interface: USB2.0
Warranty: 2 Years
Producent varekode: 17668 Bedømmelse: 5 stjerner billigste pris p.t. via http://www.edbpriser.dk
kr. 1.199

Den er med opladelig strømforsyning, der iflg. http://www.freecom.com/ kan undvære ekstern strøm i op til 6 timer - mener det må være den du har set.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : janus141

Dato : 08-02-03 15:18

Tak for forslaget, men det er nu ikke lige den, jeg så dengang. Jeg kan ikke lige se idéen med at den tager strøm fra et batteri, ihverfald er det ikke lige noget jeg kan bruge. Jeg skal sådan set bruge den i en stationær computer, der kun har 1 x 5,25" port, og deri havde jeg tænkt mig at smide min hd-skuffe i.

nåja, det er da også grelt, så langsomt det Freecom drev er :) nå, det er nu ikke det vigtigste. Jeg vil hovedsageligt minimere det uundgåelige ledningskaos mest muligt.

/janus