/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
spørgsmål ang. 3310
Fra : danda
Vist : 296 gange
13 point
Dato : 06-02-03 17:19

Jeg ville bare høre om nogen af jer ved hvor man får fat i sådan et data-kabel man skal bruge til at åbne en nokia 3310, og hvilket program der er bedst (mest brugervenligt) at bruge til dette formål. Det ville også være lækkert hvis der var nogen af jer som ville fortælle mig hvordan man opgraderer telefonen til en 3315.
På forhånd tak.
Mvh Danda

Kommentar
Fra : krael

Dato : 06-02-03 17:23

Hejsa.

Du kan gå ind på www.thansen.dk og bestille dit datakabel til din brug.

Derefter, når du engang har fået dit datakabel hjem, så kan du prøve programmer som Nokiatool, og eprom-tools.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-02-03 23:53
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-03 09:53

For flasher kabler til Nokia besøg http://www.mobilefun.co.uk/product/1081.htm her er det hele en del billigere end hjemme i danevang.

Kommentar
Fra : ho_dabp

Dato : 08-05-03 22:32

www.super-cover.com
kabler til 60 danske kroner, samt det ligger i danmark. Og de er ærlige mennesker, har selv erhvervet mit kabel derfra.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 02-07-03 21:59

Jeg har et program som kan unlocke din telefon med et ganske alm kabel. send mig en mail og jeg sender det til din mailbox hvis det har fanget dig. (der er ikke copyright på programmet)

mvh
Michael (alias copycatDK) michael@bkrollo.dk

Kommentar
Fra : soll

Dato : 08-07-03 00:25

det er fint nok med alm data kabel til at låse en 3310/3330/3410 op det er samme kabel til dem alle samt samme software...?

http://www.b-phreaks.co.uk/?=downloads

http://www.thansen.dk/products.asp?c=153202534&n=303645666#xy

det kabel til 149kr det virker fint.

hent eeprom tools 4,0 det kan låse den op
knok95 kan lave den om til en 3315

håber det er noget du kan bruge.

Kommentar
Fra : dytti

Dato : 30-07-03 11:02

www.cellshoppen.dk sælger datakabler for kun 50 kr.
Husk at det kan være svært at få datakabler til at virke under Win XP,
det har cellshoppen også en mulig løsning på, (har ikke prøvet det selv)

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 30-03-04 14:32
Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 05-05-04 18:06

hos thansen men hvad med at accpetter os helst mig tak på forhånd

Kommentar
Fra : soll

Dato : 05-05-04 18:31

det er fint nok med alm data kabel til at låse en 3310/3330/3410 op det er samme kabel til dem alle samt samme software...?

http://www.b-phreaks.co.uk/?=downloads

www.cellshoppen.dk

det kabel til 3310 det virker fint.

hent eeprom tools 4,0 det kan låse den op
knok95 kan lave den om til en 3315

håber det er noget du kan bruge.

Kommentar
Fra : butcherdk

Dato : 19-06-04 23:42

Man kan nogle gang ikke starte mobilen op, mens kablet er i pc,en. tag kablet ud, tænd mobil, sæt kablet i igen. bingo. det er med et alm. data kabel. bruger selv nokia tool v 3,03.

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 09-08-04 00:04
Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 09-08-04 00:04
Kommentar
Fra : zikki20

Dato : 08-10-04 11:24

hej danda det er en nokia du har. jeg kan opne den for dig jeg skal bare have at vide hvad for en operatør du bruger og sp skal jeg have telefonens imei nr
så kan jeg skaffe koden så du kan opne den.

du kan sende det hele til min e-mail der www.zikki@sol.dk.

mvh zikki

Kommentar
Fra : zikki20

Dato : 08-10-04 11:24

hej danda det er en nokia du har. jeg kan opne den for dig jeg skal bare have at vide hvad for en operatør du bruger og så skal jeg have telefonens imei nr
så kan jeg skaffe koden så du kan opne den.

du kan sende det hele til min e-mail www.zikki@sol.dk.

mvh zikki