/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVDRW problemer
Fra : Myns
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 21-10-07 10:12

Mit DVDRW drev fungerer ikke. I egenskabet står der Windows indlæse enhedsdriveren til hardwaren, men kan ikke finde hardwareenheden. (kode 41).

myns

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-07 10:26

Køb et nyt - det er tilsyneladende defekt....

Du kan evt. prøve med en registryRepair....

http://www.registryeasy.com/

Har du selv et andet program, bruger du selvfølgelig det....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-10-07 11:06

http://support.microsoft.com/kb/314060/da
NB: For at komme i Registreringseditor skrives Regedt32.exe i KØR
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 21-10-07 11:44

Hej.
Jeg går ud fra, at det på et tidspunkt har virket.

Først ville jeg prøve systemgendannelse. (START - PROGRAMMER _ TILBEHØR - SYSTEMVÆRKTØJER).

Hjælper det ikke, kan du jo se, om lakridsbåndet er gået løst.
Du kan også flytte eller skifte til et andet ledigt stik på det andet bånd og se, om det hjælper.
Hvis ikke - tjah, i dag er det til at leve emd at købe et nyt.
VH
Leif