/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Bedste Harddisk
Fra : hjerterum
Vist : 497 gange
300 point
Dato : 16-10-07 17:51

Hvad er navnet på den mest driftsikker Harddisk på markedet... da jeg gerne vil skikre mig på den bedste måde til mine foto... og det skal virkelig være kvalitet der anbefales her..... tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-07 17:54

Findes IKKE....

Så var der jo "kun" EEN producent......

ALLE de anerkendte mærker er gode....

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-10-07 17:56

For øjeblikket topper Samsung, som også er verdens største producent af diske.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 16-10-07 18:15

ALLE de anerkendte mærker er gode.... ?????
Og hvad er så navnet på dem....

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 310 point
Dato : 16-10-07 18:18

Samsung/seagate/maxtor/western digital/lg/hitashi/toshiba osv.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-07 18:19

Jeg har 6 stk Samsung både som IDE og sata. Jeg fik anbefalet Samsung - og har ikke fortrudt.

Dog vil alt kunne gå i stykker derfor bruger jeg to af dem til backup af billeder, dokumenter, programmer osv.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-07 18:20

Og så ikke at forglemme hvad det er for en type du søger.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-07 18:21

Generelt går du ikke galt i byen når du køber "mærkevarer"......

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 16-10-07 18:21

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-10-07 18:22

Selv tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-07 18:22

Det er generelt yderst sjældent en harddisk går i stykker......

Jeg har i hele min "levetid" ALDRIG oplevet det......

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-10-07 23:01

Hvor gammel er du refi ? ? Er der stadig garatnti på dig ? ?
DET KOMMER Refi !
Rigtige mænd tager ikke backup, men de ................................
Gambrinus

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-10-07 08:12

Jeg lever bl.andet af rep. og salg af hardware - jo jeg ser en del defekte diske, i denne tid specielt Maxtor`s sata diske, men også andre modeller, jeg har ud af flere tusinde solgte Samsunger kun haft 2 til RMA.