/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
X Box filoverførsel...........
Fra : hms
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 14-10-07 11:41

Hej.

Ville lige høre om der her på forummet er medlemmer der kunne svare mig på følgende:

Har lige købt en X Box 360, og vil gerne lægge musik ind på harddisken fra min USB dongle. Kan det lade sig gøre ??... eller hvordan får man i det hele taget lagt musik på HD drevet ?

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-07 11:46

Følger der ingen brugsanvisning med til sådan et kræ

Kommentar
Fra : hms

Dato : 14-10-07 11:50

Burde have skrevet det. Jeg har læst den igennem, men ikke lige faldet over noget specifikt om dette. Det indikerer selvfølgelig at det nok ikke kan lade sig gøre,men jeg ville alligevel høre om der var en metode.

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-07 11:55
Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-07 11:57

Kan jeg overføre eksisterende musikfiler fra Media Center-pc'en til Xbox 360?

Du kan få adgang til og afspille musik via Xbox 360, når Xbox 360 er tilsluttet en pc, der kører Windows XP Media Center Edition 2005. Disse medier gemmes imidlertid ikke på Xbox 360 – de streames i stedet til konsollen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-07 11:57

Så umiddelbart NEJ....

Kommentar
Fra : hms

Dato : 14-10-07 11:59

Ja , tak , men min X Box er ikke tilkoblet nettet, så windows media centeret er ikke tilgængeligt i øjeblikket.

Kommentar
Fra : hms

Dato : 14-10-07 12:01

Jeg prøver lige at lade spørgsmålet stå åbent i et par dage. Måske kommer der et hit fra en X Box kender ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-07 12:02

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=20314

Du kan IKKE uden MediaCenter.....

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 18-11-07 10:15

Tak for svaret refi.