/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Godt forsøgt Nordsted!
Fra : 3773
Vist : 764 gange
500 point
Dato : 08-10-07 20:45

Kommentar
Fra : pve

Dato : 08-10-07 20:46

Det bliver mere og mere indforstået her på Kandu

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 20:47

Nemlig! Har du nogensinde været i tvivl om det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 20:51

Har du 10 IPadresser der samler point

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-07 20:51

Øhhhh

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 20:53

Selvfølgelig, og dernæst tryller jeg dem over på min konto! Hvorfor er de poæng så uendelig vigtige?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-07 20:54

poænger... ha' vi kan da "smadre" systemet ved at bytte, bytte købmand... jeg har da rigeligt at bytte med - hvem melder sig, til fiktive General Custer perler? De er klar til at trille

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 20:54

Vil du gerne have opskriften?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-07 20:57

Hwa' har I gang i ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 20:57

Citat
Vil du gerne have opskriften?

Ja lad os få opskriften

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-07 21:01

Her er den... "opskriften"... hvis I snakker forsk. IP adr.
Citat
Kan man spore en IP-adresse?
Når man taler om IP, bruger man som regel to forskellige udtryk. Det ene er ”statisk IP-adresse”, mens det andet hedder ”dynamisk IP-adresse”. Forskellen på de to er faktisk ret væsentlig, når du surfer rundt på nettet, idet den ene giver lidt mere sikkerhed end den anden. En statisk IP-adresse er en IP-adresse, som ikke kan ændres. Den er altså ”fast i computeren”, hvorimod en dynamisk IP-adresse skifter hver gang, du logger på din internetudbyder. Derfor er det ikke sikkert din IP er den samme hver gang du logger på nettet.

Det ku' jo være 3773 har dynamisk IP eller skifter imm. hjemme og arbejde (det gør jeg af og til)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:04

Det får man jo ikke flere poæng af, vel?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-07 21:05

Næh... men er de noget "værd"?
Ikke i min verden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:07

Næh...

Kandu er ligeglad med din IP....

Det er KUN nicket der tæller....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:10

Nul og ingenting Clan. Dimser og skrammel der først dukker op efter laaaaang tid, kan man måske vinde. Glæden ved at rådgive andre seriøst er langt større. Og gode råd og rådgivning kan man få. Underholdning som i dette tilfælde.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:11

Se så er det jo en gåde Refi! Især hvis du mener jeg har fiflet, hvilket du så smukt antyder!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-07 21:12

enig... havde nu heller ikke opfattelsen af, at du var point's haj

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:13

Næh, men glæder mig til at se hvordan Refi mener jeg overfører poæng til mig selv??!?!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:18

5 år med 20 point giver ca. 35000 point.....

Prøv at "tælle" hvor mange du har delt ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:20

Og det kræver du er logget på HVER ENESTE DAG.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-07 21:21

refi... nu får man altså også points for at besvare spørgsmål, så 'det kan ikke bruges som "målestok"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-10-07 21:23

refi

Har du så også husket at tælle "alle" de ledige point man får, når et "spørgsmål" bliver købt !!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-07 21:23

eller tips

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:29

Hvad du får for at SVARE på spørgsmål har INTET med sagen at gøre....

Ialt er uddelt ca 53000 point....

Det er 18000 OVER hvad Kandu giver dig.....

Der skal dæleme mange tips til at hente det....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:30

Hold da op det må gøre ondt at have den slags mistanker og så ikke at kunne regne ud hvad og hvordan det er foregået!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:30

+ 1500 der endnu er åbne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:31

Næh - det gør absolut ikke ondt.....

Men kom nu med opskriften....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:32

Guud har du virkelig siddet og lagt alle mine uddelinger sammen. Vil du gerne vide hvor mange jeg stadig har tilbage?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:33

Du bliver nu nok nødt til at klage til Kandu!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:33

Men jeg har da løsningen

Ville bare se om det er den samme.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-07 21:34

kan I hygge....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:35

Har du været inde og tælle sammen og vurdere på hvor meget jeg modtog da det gav poæng at vurdere tips? Har du fundet en måde at eftervise hvor mange der er indgået fra købte spørgsmål?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:35

Citat
Guud har du virkelig siddet og lagt alle mine uddelinger sammen

Det tog såmænd kun 30 sek.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:36

Citat
indgået fra købte spørgsmål

BINGO

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:37

LOOOL. Din paranoia vil åbenbart ingen ende tage!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:39

De mener med andre ord jeg er i besiddelse af 5 nick's og sidder og køber mine egne spørgsmål!?!? Tror du jeg er Kaj, eller Bjarne?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:40

Hvem ved.....

Har du en anden forklaring

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:44

Jeg har ihverttilfælde ikke fem nicks. Og gider heller ikke side og bøvle med at logge ind på en masse nicks. Så langt er livet vist heller ikke. Og jeg tror sagtens jeg kan finde på noget andet at lave.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:45

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:46

Citat
Vil du gerne have opskriften?

Jamen så kom da med den

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 21:46

Smider snart et par tusind mere så du virkelig kan begynder at fundere!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:47

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-10-07 22:07

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men man får ikke "ledige" point for at skrive et "tip", men brugeren får superpoint, hvis det er positive point, men hvis det er negativt, så fratrækkes det de ledige point..
Der uddeles heller ikke point for at vurdere et tip.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-10-07 22:42

Citat
Har du 10 IPadresser der samler point

Føler du dig snydt?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 22:44

Jamen hej Creamy!

Nej jeg bryder ind i kandu's server og piller ved tælleværket!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 22:45

Jeg har programmeret det sådan at hvert svarforsøg fra Refi, giver mig 10 poæng. Det kan nemt falde sådan en 200 - 300 stykker om dagen.

LOOOOL

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-07 22:47

Det er sq da smart 3773. Får du point i overskud, så stik dem til mig

Jeg er iøvrigt startet på job - og har abstinenser.. Nu kan jeg jo ikke følge med i doktor Phil og Horton Sagaen længere.....pis!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 22:49

Frasier, Venner, Sams Bar, osv osv......Hvodden skal de klare sig uden dig?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-10-07 22:50

Aeggh det ved jeg heller ikke.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 22:51

Tak for svaret creamygirl. Nordsted har fået et andet sted.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-10-07 22:52

Har du husket at begundstige Refi?! ...... Jeg tror han er sur over, at dine mange point øsles væk på kanduer som mig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 22:54

Nix

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 07:16

Jeg skulle lige se hvad jeg NU havde lavet- ingenting ka jeg så se -

Og det betalte jeg lige 50 snakkepoint for at konstaterer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-10-07 09:43

Det er jo b.l.a. så'n 3773 får "extra poænger" (dem refi ikke regner med)
og så skal vi jo lige huske, at point-systemet, ikke var opbygget på samme måde som nu, i den gamle version af Kandu (tænker på Tips).
Nå her er så 50 fra mig også...
Hygge...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 14:32

Citat
dem refi ikke regner med

Du har åbenbart IKKE læst tråden "CLAN"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-10-07 17:20

Biblen er ved at ligne et Anders And blad ved siden af denne "tråd"
Jo da... jeg har skam fulgt med men skulle liiiige se hvor hurtigt, jeg ku' få dig op af stolen - og det gik jo forholdsvis smertefrit
Points systemet nu, er ikke helt det samme som i "gamle dage"... hvordan points bliver givet, flyttet, uddelt osv. osv. er for mit vedkommende flintrende ligegyldigt - og de der sølle 500,- man hvis, og hvis kan "vinde", ja de er for den sags skyld også "latterlige" - jeg har næsten mere i flad timeløn. Derfor er det ikke points, som tæller... men en helt anden baggrund (for mit vedkommende).
Alt i alt, så er der nu meget hyggeligt her på Kandu... hvis man ikke har andet at lave/foretage sig, eller bare tager det som en "slap-af stund".
Hygge...
Søren / CLAN

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 17:28

Jeg kan da kun give dig ret i at point er ligegyldige......

Men der er åbenbart andre opfattelser af problemet

Det var DEM der var til debat.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-10-07 17:32

Ja... det ville være en god idé om hele point-systemet blev afskaffet
De seriøse skulle nu nok blive

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 18:02

nemlig.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 18:28

Det har været oppe og vende flere gange, her er blot et eksempel, hvor tilslutningen ikke var særlig stor

http://www.kandu.dk/Spg97043.aspx

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-10-07 18:30

Nordsted1... det er gammel vin på nye flasker - det bliver de aldrig enige om... vi kan kun drømme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 18:31

Jeg kan KUN finde 1 der er for systemet....

Så tilslutningen er vist stor nok

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 19:47

Hvad med om vi hver især passer vores - i stedet for altid at stikke snuden i hvad andre gør, eller ikke gør?!

Kandu er sq efterhånden et sted for sure gamle mænd (pensionister), som ikke har andet end kandu point at gå op i.

Først var det selvhøjtidlige Bjarne - som blev afløst af Arne fucking punktum jakobsen - som blev afløst af den åhh s korrekte e.c..

Citat
Der er mange som ikke syntes om pointsystemet på Kandu.
Der er også mange som står i kø for at gafle disse ligegyldige point til sig.
Jeg siger dog ikke at det er de samme brugere.

Det var bare en lille betragtning, og måske ikke noget tip...........................og dog.

Kors i skuret for en samling skvatnavler ..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 20:15

Citat
Hvad med om vi hver især passer vores

Ja - hvad med det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 20:34

Ja du kunne for eksempel have passet din egen pointpose refi, i stedet for at du sidder og har travlt med at tælle andres point sammen, spekulere i hvor mange point diverse tip evt. har givet - spekulere i købte spørgsmål - og regne ud om antal dage nu kan retfærdiggøre antallet af en anden brugers point..

Er du også pensionist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 21:00

Også ??????

Næh du - her i huset arbejdes for føden....

Citat
og regne ud om antal dage nu kan retfærdiggøre antallet af en anden brugers point

Jeg blev "bedt" om en bevisbyrde Og jeg gør da hvad folk beder om - indenfor rimelighedens grænser

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 21:17

Du er bare sur over, at 3773 tilsyneladende ligger inde med en finte.. Har du tænkt på, om der stadig kan laves fix faxerier ved oprettelse af et spørgsmål?!

Jeg kan da huske at jeg en gang (godt nok uden at opdage hvordan det gik til), fik oprettet et spørgsmål til rigtig mange point.

Måske har 3773 kun 50 point - og kan lave 50 udlovede point om til 500

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 21:18
Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 21:37

Jamen der kan da laves "masser" af fiflerier.....

Det var jo ikke det der var pointen - det var at der blev sagt at det skete ikke..

Deraf udregningen at det IKKE kan lade sig gøre uden....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 21:41

Du blev sq da spurgt om du ville have opskriften

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 21:54

Ja - men den kom aldrig

Jeg ved godt hvordan man gør - det behøver man IKKE udstille på den måde....