/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
intuix - Webcam 100K pixels
Fra : Puddel-88
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 08-10-07 12:33

Jeg har en veninde som har dette cam
http://www.intuix.net/en/produit_PERIPH.php?code=IXSVW100&categorie=MULTIMEDIA&type=PERIPH

Og hun har selvfølgelig været så smart at smide sin Cd væk.

og nu er problemet så, at hun ikk kan installere sit cam igem.
linket oven for, Burde indeholde en driver. men producenten har ikk lagt den på deres hjemmeside..

Hva gør jeg ?
er der andet og gøre end at gå ud og købe et nyt cam ?

Kommentar
Fra : KONG

Dato : 08-10-07 12:39

Prøv i første omgang at kontakte dem. De har nok ikke cd'erne liggende ude på deres hjemmeside. Men skriv til dem på support@intuix.net

Ellers kan du altid ringe til den Svenske afdeling og hører om de ikke har sådan noget liggende. Burde de nok have. Så mon ikke de laver en hurtig service ordre på at du for tilsendt en ny CD.

Forhør dig ad :) Siger de nej på mailen, så ring istedet. :)

http://www.intuix.net/en/contact.php?categorie=DEFAUT

Kommentar
Fra : Puddel-88

Dato : 10-10-07 22:30

Jo tak KONG det vil jeg da prøve :D