/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ny seng
Fra : rwo
Vist : 949 gange
300 point
Dato : 07-10-07 17:03

Kender du et sted hvor man kan købe senge i ikke-standardmål?

Jeg vil gerne finde en boxmadras med topmadras og meder i B: 150cm L: 200cm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-10-07 17:08
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-07 17:13

Jysk laver alm. madrasser efter mål, til rimelige priser, så prøv og spørg om de også laver boxmadrasser mm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-10-07 17:14

NNBB: Du kan også gennemse http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/rooms/bedroom/10608/
se sengens størrelse (mulige størrelser) på drop-down menuen "størrelse" lige over prisen, når du er inde og kigge på selve sengen. Findes i mange forsk. størrelser alt efter model.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-10-07 17:20

Det er lettere at finde det i 140x200
men mon ikke du finder det du søger på de angivne link(s), der er da et par stykker - ellers må du gøre som Nordsted1 er inde på.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 310 point
Dato : 07-10-07 17:38

Skulle alt svigte, så skriver de her:
http://www.kamille-madrasser.dk/default.asp?objtype=article&func=showdetail&id=1751&ilanguage=dansk&menuItem=menuItemA_a_2751_a_Top&curMenu=A

Citat
SPECIALMÅL

Kamille designer madrasser til alle behov
Privatboligen
Båden
Campingvognen
Sommerhuset
Og alle andre steder hvor man ønsker en rigtig god kvalitetsseng - uanset mål

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 07-10-07 21:19

Vi køber altid DUX - verdenskendt på alle tophoteller. Faas i alle størrelser.

Måske lidt pebret i pris - men er alle pengene værd syntes vi og de holder længe.

Forstår ikke folk i Danmark køber noget bras - når DUX er super for daarlige rygge mm...
Men det er jo et privat anliggende

Se selv: http://www.duxiana.se/m4n?_locale=4&o=true

Per

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-10-07 08:50

Hvad så! Sover I på gulvet?
Se: http://www.kandu.dk/faq.aspx#25
Go' weekend

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 20-10-07 20:07

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 20-10-07 20:55

for CLAN:

Citat: Hvad så! Sover I på gulvet?

Utrolgt nedladende!

Forstår stadig ikke folk i Danmark køber noget bras - når DUX er super for daarlige rygge mm...
1/3

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 20-10-07 21:02

1/3 af livet tilbringes i sengen - så utroligt vigtigt at prioritere kvalitet af seng meget højt - det betaler sig på sigt. Men det er svært at forklare sildekassesengekøberne det. (langt nyt ord).

Men ok - det var kun et venligt velment råd herfra en DUX-fan.

Venlig hilsen og sov godt

Per

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-07 13:01

Ja ja Per... vi opfatter alle tingene forskelligt, for der var intet nedladene ment med "gulvet", kun humor og et blink i øjet samt en hvis portion utålmodighed (fra min side) over hvad rwo hadve valgt/fundet.... så i min verden kan du (Per) selv være en
DUX er da et fint produkt... men ikke det eneste saliggørende på markedet

rwo... takker for points, håber du/I fandt det du søgte og fortsat god søndag