/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
En god printer
Fra : emptynes
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 06-10-07 22:04

Er der nogen der kan anbefale en god og genemsnitlig printer?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-10-07 22:15

Jeg har selv en printer med scanner,som jeg er meget glad for.Har haft den i ca. 3 år,og den har aldrig fejlet noget.Da jeg købte den,gav jeg 1000 kr. for den.Jeg syntes pengene er givet godt ud til den.
Det er en Canon MP360.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-10-07 22:19

Min HP 3820 har kørt et par år nu. (men jeg printer ikke så meget)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-10-07 22:27

Citat
http://www.systeminsight.co.uk/Canon_printheads_MP360_QY6-0054-000.htm

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-10-07 22:27
Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-10-07 22:28

Ups....Det var jo ikke et citat ..

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-10-07 22:30

Prøv at se her,inden du køber en printer,det er altid rart at man kan få billige printerpatroner til sin printer,jeg har feks,em Epson Stylus CX3200 og her kan jeg få blækpatroner til 20 kr. stykket,men lad for guds skyld være med at købe en Lexmark,printerpatronerene er sindsyge dyre

http://www.nordic-ink.dk/index.php?osCsid=e6385eb0d2607c2fda0c2a90681d73c3

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-10-07 22:34

Og hvis du køber den dior forslår,kan du få printerpatroner til 9,50 kr stykket og det er sgu da billigt

http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_55_95&osCsid=e6385eb0d2607c2fda0c2a90681d73c3

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-10-07 22:47

Jeg må indrømme jeg køber de originale patroner.De er godt nok ikke helt billige.Jeg mener jeg giver ca. 160 kr. for en farvepatron,og ca. 60 kr. for en sort.Der var engang én der sagde til mig,at man ikke skulle købe de uoriginale,da farvebillederne så ikke ville blive så gode..Jeg véd ikke om det er rigtigt..Det er måske bare mig der er for godtroende

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-10-07 22:49

Tak jangchr - de har også blæk til min HP som netop er ved at løbe tør.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-10-07 22:49

Citat
printerpatroner til 9,50 kr stykket og det er sgu da billigt
Jeg vil da i al fald gemme dit link.Det er trods alt nogle kroner at spare

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-10-07 22:53

Dem jeg har købt til min printer er gode nok også til farvebillederne

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-10-07 22:59

Så vil jeg bestemt prøve dem.Jeg tager mange billeder!
Spænt på hvilken printer spørgeren vælger.Håber spørgsmålet er åbent i morgen også.For jeg må i seng nu...med en bragende hovedpineI må hygge videre.
Bye bye

Kommentar
Fra : myg

Dato : 06-10-07 22:59

Brother HL-2030 Laser til ca.700 kr. er rigtig god.
Fås også i større model (og) som netværksprinter.
Kan anbefale begge meget!

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-10-07 23:00

Spændt skulle der stå

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-10-07 02:24

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Er der nogen der kan anbefale en god og genemsnitlig printer?

Den er jo ENTEN god ELLER gennemsnitlig ??????????

Men hvad skal den bruges til, er det til at udskrive primært grafik/fotos eller tekst, har du krav om at det skal være blæk eller laser?

Der er jo mange faktorer der skal tages med i vurderingen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-10-07 08:56

Brother er en god printer, dog ikke gennemsnitlig. Et underligt udtryk for en vare.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 07-10-07 12:40

Vi er to, som har købt en Canon MP600 printer. Den printer framragende. Kan printe på begge sider af papiret, dvs, den vender selv papiret. (Duplex). Kan printe på (specielle) CD/DVD skriver. Har papirskuffe og bakke bag på, så man via en knap kan skifte mellem de to papirvarer.

Har i dag set den til 999 kr. i Computer City. Surt, når jeg for tre uger siden gav 1.204 kr. leveret. Patroner fra omkring 75 kr. stk. for originale.

Kommentar
Fra : Kasperm123

Dato : 11-12-07 10:59

Tjek http://www.shopamok.nu

Der finder du åbningstilbud på printere.