/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
garmin nuvi 350
Fra : bpedersen
Vist : 762 gange
100 point
Dato : 04-10-07 21:19

Hej.

Jeg er skal til at købe en gps til bilen. Jeg har kigget lidt på denne:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000R3lD0OKq?ProductID=flrD4QFHakgAAAESJL0jTjIH&CatalogCategoryID=jkPD4QFHd3kAAAEOxg803xiY

Er der nogen der kender denne gps (godt/dårlig)?
Der er nogen der siger at garmin opdater deres kortmatriale i december. hvis jeg køber nu, skal jeg så betale for en opdatering når vi når til december. Jeg vil selvfølgelig gerne have den nyeste kort på gps'en.

Med venlig hilsen
Brian

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 50 point
Dato : 05-10-07 01:15

Du kan opdatere kort et år efter du har købt din Garmin. Garmin er et af de bedste mærker på markedet. Personligt ville jeg aldrig købe andre end Garmin og TomTom. Jeg tror at TomTom er bedre til at få vej ændringer med på deres kort end Garmin. Men Garmin er lettere at bruge efter min mening.
Jeg har lige opdaget en butik som jeg vil anbefale www.lcd.dk . De følger med alle de priser du kan finde på nettet. De har en fysisk butik man kan besøge. Den ligger i Thyregod ved Brande i midtjylland. Var lige nede med min farbror og købe et nyt TV. Det stod til 12.500 i deres butik, men jeg havde fundet det til 9280 på nettet. Vi fik den til den pris, unden nogen form for indsigelser. De gav meget kyndig vejledning.
De sælger også GPS'er.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 05-10-07 06:25

Du skal klart vælge Garmin, og 350 er perfekt til navigation.

Som PrivateDK skriver er Garmin nemmere at bruge, men også meget hurtigere til ruteudregning, eller omrute når du kører forkert.

Min egen Garmin trænger til en opdatering på kortsiden og ja den skal man så betale for !!!

TomTom skulle også være godt, vi har dog TomTom Go700 på arbejde, og jeg kunne @#%&" smide den i havet de sidste gange jeg har været i Tyskland, den er for unøjagtig og udetaljeret !

Køb Garmin og held og lykke hermed !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 05-10-07 13:03

Mener du at man kan opdater kortmatrialet op til 1 år efter man kar købt gps'en gratis eller hva????

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 05-10-07 21:28

Har selv købt 2 stk garmin her http://www.unbelievable.dk du spare yderlig et par hundrede her,
Garmin er jeg meget tilfreds med. Har haft en tom-tom og jeg kan kun sige "glem det"
mvh Halloodk

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 08-10-07 09:47

OK, jeg var fejl på den. Man kan ikke opdatere kort et år efter man har købt GPS'en. Det mente jeg ellers, men jeg blev i tvivl og skrev til Garmin.

Godkendelse af svar
Fra : bpedersen

Dato : 02-11-07 21:08

Tak for svaret PrivateDK.