/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Packing opkald..????
Fra : dior
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 02-10-07 21:43

Hej.
Jeg har en trådløs telefon,..Det er en Siemens.
Jeg har nu været ude for,at telefonen har ringet med jævne mellemrum.Altid om aftenen,og ca. på samme tidspunkt.Når jeg så kigger på displayet,for at se hvem der ringer,står der PACKINGOPKALD.Jeg aner ikke hvad det betyder??Er her nogle der kan hjælpe??Der sker ikke en dyt når jeg tager telefonen..Jeg har aldrig før været ude for det..

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 21:44

Packing opkald.. (i to ord)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-10-07 08:54

IT eller fastnet..... ??????

Kommentar
Fra : dior

Dato : 03-10-07 16:39

Hej Refi.
Det er fastnet.
Véd du noget om den slags?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-10-07 21:59

Noget tyder på, at det er noget internt i telefonens system.
Prøv at slå det op på google med "packing call"
Der er tilsyneladende ikke noget på dansk, heller ikke under packing opkald

Kommentar
Fra : dior

Dato : 03-10-07 22:08

Citat
Noget tyder på, at det er noget internt i telefonens system.
Prøv at slå det op på google med "packing call"
Der er tilsyneladende ikke noget på dansk, heller ikke under packing opkald
Hej Severino.
Tak skal du have.Vil lure på det i morgenJeg kunne heller ikke selv finde en dansk forklaring..Men er nysgerrig efter hvad det kan være..Hvis jeg finder noget på f.ex. engelsk,kan jeg nok få en til at oversætte

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-10-07 22:32

Jeg tænkte bare på at du havde sammensat ordet af henholdsvis engelsk og dansk, så ordet opkald måtte måske være call.
Der er godt 900 links så der bliver lidt at skimme hen over. Måske skulle du plusse et andet ord til søgningen som f.eks. phone eller et andet relevant ord.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 03-10-07 22:36

Eneste mulighed jeg umiddelbart kan se, er hvis du har 2 telefoner - der så "snakker" med hinanden.....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 07-10-07 09:42

Citat
Jeg tænkte bare på at du havde sammensat ordet af henholdsvis engelsk og dansk, så ordet opkald måtte måske være call.
Hej Severino.Grunden til at jeg skrev sådan,var at det var det der stod på displayet af min trådløse telefon.(Packing opkald)

Citat
Eneste mulighed jeg umiddelbart kan se, er hvis du har 2 telefoner - der så "snakker" med hinanden
Du har ret,Refi.Jeg har to telefoner.Den anden er også en trådløs(B&O)Men hvad mener du med at de "snakker" sammen?

Jeg prøver at kigge herind senere,men har ikke tid de næste par timer.
Hilsen fra dior.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-07 09:58

Det kunne være en form for synkronisering de laver med hinanden.....

F.eks. har vi 4 (godt nok skype telefoner) som både virker som skype og alm. telefon - de snakker sammen af og til - har dog aldrig hørt dem ringe - kan blot se at der af og til kommer lys i display med en meddelelse (update)......

Om det er det samme på dine ved jeg ikke, men det er det eneste jeg kan forestillle mig sker...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-07 09:59

Du kan jo evt. afbryde den ene telefon i nogle dage og se om det stadig sker....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-10-07 22:17

Hej igen Refi,og undskyld den lange "ventetid"..Måske har du ret i det med synkronisering..men det er et "problem" der er opstået fornylig..De første par måneder da jeg havde den nye telefon fik jeg ikke de beskeder på den nye..Og det er ikke hver dag det sker.Der kan gå 14 dage eller mere imellem..Tror også jeg har Skype installeret,men bruger det aldrig..Måske skal jeg lytte efter dit råd,og afbryde B & O telefonen.Den bruger jeg faktisk alligevel kun når den anden løber tør for strøm.
Jeg lader lige mit spørgsmål stå åbent et stykke tid endnu.Men foreløbig tak for dit råd om at afbryde den ene telefon.
Hilsen fra dior,og hav en god weekend

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-07 21:19

I er ikke glemt..men lader liiiige spørgsmålet stå åbent lidt endnu..Det er nok ikke noget der betyder noget som helst...bare mig der er nysgerrig..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-07 06:40

Ja - det har helt sikkert ingen betydning for funktionen.....

Men et irritationsmoment kan det jo hurtigt blive...

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 08-11-07 19:45

Tak for svaret refi.Sjovt nok har jeg ikke fået omtalte meddelelse siden...Men derimod er der ekko i min tlf. altså for dem der ringer til mig.Jeg har selv før kunnet høre mig selv tale,men nu er det omvendtAlle de små irriterende ting kan måske skyldes IP telefoni...
Hav en hygsom aften

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 19:59

Selv tak.....