/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Plextor
Fra : dupont1
Vist : 443 gange
200 point
Dato : 04-02-03 10:45

Jeg er den (u)lykkelige ejer af en Plexwriter 40/12/40A og har pludseligt fået et lidt mærkeligt problem.
Jeg kan ikke brænde yderst på medierne, det vil sige at hvis en audiocd'er er på mere end 40 min. kommer der knas på det sidste af mediet hvis den i det hele taget vil afspille ud over de ca. 40 min.
Jeg bruger enten Easy CD creator 5.3.2.34b eller Clonecd, problemet er det samme, hvad gør jeg forkert?
Jeg har tidligere haft en hp brænder og der var der intet problem.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-02-03 10:53

Tror du ikke det er medierne som du bruger der er fejl på ???

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-02-03 10:57

Hej dupont1!

Hvilken hastighed brænder du med?

Jeg bruger 4 x hastighed ved lyd-cd'ere, kan godt være jeg kan brænde med højere hastighed. Men prøv at starte med 4 x og sæt så hastighed trinvis opad.

Prøv også at give din læsebuffer en større værdi.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-02-03 11:10

Hvilken version har du.....med/uden RW

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 210 point
Dato : 04-02-03 11:17

Du kan se her:
http://www.plextor.be/English/technical/cdrmedia.html
hvilken type medier du kan bruge

Det kunne også måske hjælpe at opgradere din firmware
http://www.plextor.be/English/technical/downld_firmw.html

Godkendelse af svar
Fra : dupont1

Dato : 04-02-03 12:58

Tak for svaret Uffe29.
Det var medierne det var galt med

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-02-03 13:22

godt nok....medmindre du lige har købt 200 stk