/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Gendan af Papirkurven?
Fra : oldham
Vist : 3755 gange
10 point
Dato : 25-09-07 10:58

Hej

Jeg kom til at slette min papirkurv på min computer

Nogle der ved hvordan man får den tilbage/gendaner den?

P.S en ekstra ting nogle som ved hvor man kan download Office skrive program gratis eller købe det billigt?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-09-07 11:00

Vedr skriveprogram - Prøv openoffice - det er gratis og efter min mening lige så godt, som microsoft

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-09-07 11:02

Troede slet ikke det var muligt at slette papirkurv.
Prøv at søge efter den og se om du kan lægge genvej ud på skrivebordet.
Ved ellers ikke lige, hvordan du kan få den tilbage.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-07 11:14

Papirkurven er i en skjult mappe under Denne computer - drev C mappen hedder RECYCLER, åben denne mappe, højreklik på Recycler (papirkurven) og klik på Send til vælg Skrivebord (opret en genvej) gå så ud på skrivebordet og omdøb den til Papirkurv,
Du kan hente gratis software hos Google, blandt andet StarOffice, et udmærket office program, sæt markering ud for de dele af pakken du vil hente: http://pack.google.com/intl/en/pack_installer.html?hl=en&gl=us

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-07 11:15

StarOffice er bare nævnt for at give dig valgt muligheder jer bruger OpenOffice og er godt tilfreds

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-07 11:51

går ud fra du bruger XP så...

du kan hente easy office her - den kan lidt af hvert http://www.pcworld.dk/download/33/289

for at få vist papirkurven :

højreklik på skrivebordet - vælg arranger ikoner efter - vælg vis ikoner på skribord og så er din papirkurv tilbage - det kræver selvfølgelig at den ER slået til i egenskaber for skærm hvad jeg går ud fra siden du har kunnet slette den

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-09-07 13:22

Mon ikke det er INDHOLDET af papirkurven, oldham er kommet til at slette uden at ønske det?
Folk gemmer jo ting de særeste steder..

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 25-09-07 18:18

Hvis det er indholdet i papirkurven, der er slettet, klikekr du på dens ikon med højre museknap og vælger GENDAN FILER el. lign (efter hukommelsen).
Hvis du har slettet genvejen til papirkurven, kan du gratis og fuldt lovligt hende PCINSPECTOR (øg i Google). To programmer, der hver har sin styrke. Programmerne scanner computer eller lagermedier og finder et væld af dine slettede filer og også din genvej til papirkurven.
VH
Leif

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-07 01:19

Oldham du må gerne deltage i spørgsmålet, så vi ved om du kan bruge forslagene jeg har eksperimenteret lidt og det er ikke den rigtige løsning jeg har foreslået, kan du gendanne Papirkurven med forslaget fra mritdk ? Ellers find Papirkurven i den skjulte mappe jeg skrev om tidligere, men i stedet for at lave en genvej, skal du kopiere kurven (højreklik og kopier) kopien omdøber du til Papirkurv og TRÆKKER den ud på skrivebordet, så virker den som den gamle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 08:31

oldham ved måske ikke hvordan man svarer eller accepterer spørgsmål -