/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Juhuuu - gevinst fra kandu
Fra : e.c
Vist : 770 gange
50 point
Dato : 22-09-07 12:34

Nøj manner - der lå lige en Check fra Kandu i min postkasse.

Så nu må jeg melde fra i den nye klub......................

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-09-07 12:36

TELØKKE MÆ'ET

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-07 12:37

De er sent ude

Jeg fik min for 14 dage siden og vandt SENERE end dig

Kan være han har fået feriepenge

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-07 12:39

med gevinsten, gi`r du ikke en lille en, det gjorde refi da han fik pengene udbetalt

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 12:40

Jamen så er der da til lidt ekstra lim, eller gearmotor (modelskibet)
Tillykke med det... det tager sin tid, men deres "gaver" kommer. Mine to fra for flere lysår siden tog også laaaaaaang tid om at dukke op.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-07 12:48

Snup du nu en flaske og et par gode bøffer (sammen med konen)......

Så er den væk, men I har fået en god aften mm.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 13:15

ud og nyd det gode vejr før det pludselig bliver vinter igen - smør en madpakke og sæt pengene i banken

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-07 13:37

Stort tillykke med præmien...

Må jeg foreslå at præmien kan være et bidrag til et nyt Canon kamera

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-09-07 13:49

Det skal være et bidrag til det nye kanone camera.

Og ikke spildes på verslige ting som middag med rødvin og dens slags.

Nu skal jeg bare lige have solgt mit gamle Contaflex og Kodak Retina.

En gearmotor og lidt klister (tagrendelim) købes bare for konens kostpenge.

Checken er fra 9/9 men min videresend i mailprogrammet virker ikke så godt på Korfu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-07 13:59

Syntes det lyder rigtigt godt med det kamera.

Rødvinen skal du såmænd nok få alligevel, men pas på med at købe limen, da min mand sidst skulle købe lim, endte det med at vi kom hjem med en campinvogn, men vi huskede dog at købe limen
det var da noget af et impulskøb!!! men vi har dog ikke fortrudt, men nu får han ikke lov til alt det der modelsjov længere, det bliver for dyrt i det lange løb.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-09-07 15:19

Jamen tillykke herfra

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-09-07 15:29

en canon til lykke hilsen
aase

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 22-09-07 16:33

et stort tillykke skal der lyde herfra det er altid rart at få lidt ekstra ned i lommen også selvom det er lidt forsinket.

venlig hilsen chicapigen

håber alle nyder denne fantastiske solskinsdag som jeg gør

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-09-07 16:45

HVIS der er dækning og HVIS din bank ikke bare inddrager den,
så husk at opgi' den til skattevæsenet. Ik' ?
Gambrinus
(Nej...... Jeg er ikke spor misundelig)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-09-07 17:00

Godt at du nævner det Gambrinus - jeg mangler netop en til at indløse den for mig i en eller anden sønderJydsk bank (som endnu ikke har EDB) - så hvis jeg sender den til dig i underskrevet tilstand kunne du måske lige indløse den for mig.
Skattevæsnet har jeg opgivet for længe siden...................

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 17:10

Citat
Nu er der ikke noget der hedder "sorte penge" mere...

Næh, nu hedder det bare "anden etnisk indkomst..."

Fortsat god weekend

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-07 17:20

Den skal jeg nok klare e.c.
(For et mindre gebyr i Als $)
Gambrinus

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 22-09-07 19:29

Også tillykke herfra...
Når nok aldrig dertil, og er slet ikke misundelig..
Men god idé at købe noget til sig selv..
Det andet skal vi nok få alligevel!!

Du kunne jo også ha' gemt dem til en ekstra gave til dig selv!!
Det varer jo ikke så længe nu!!!

Kommentar
Fra : hamale

Dato : 22-09-07 22:03

tillykke med den..

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 23-09-07 11:22

Tak Gambrinus
(snøft - det det luner med lidt hjælpsomhed)
Men jeg bliver nødt til at betale i Græske Dracmer, da jeg lige har vekslet de fleste af mine penge,
hos en venlig mand nede i Grækenland.