/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
instal bundkort
Fra : lillerus
Vist : 371 gange
240 point
Dato : 20-09-07 17:09

jeg kunne godt tænke mig at få en anvisning på installering af nyt bundkort

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-09-07 17:13

Den (vejledningen) medfølger bundkortet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-09-07 17:15

ellers er det bare i gang med http://www.google.dk/search?hl=da&q=installering+af+nyt+bundkort%3F&meta= men har du ikke den medfølgende manual til bundkortet, så kommer du hurtigt i problemer - store problemer!

Kommentar
Fra : per_jacobsen

Dato : 07-12-07 17:57

Dit ønske om anvisning på installering af et nyt bundkort tyder på, at dit kendskab til dette måske er en smule manglende, så den bedste anvisning er:
Lad være !!!
Få en til at hjælpe dig, som har lidt kendskab til de dele.

Kommentar
Fra : lillerus

Dato : 09-12-07 11:51

per jacobsen: jeg kan godt følge dig,men jeg er for nysgerrig, jeg vil selv koste hvad det vil mvh lillerus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-07 12:18

Så følger du bare vejledningen der følger med bundkortet....

Drivere osv. følger også med.....

Køber du et "brugt" så sørg for det HELE er med - ellers hold fingrene væk.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-12-07 12:18

'det kan godt komme til at koste 1,2,3 bundkort, så som per er inde på, hvis du aldrig har prøvet... så få hjælp igennem en af dine venner, som har prøvet det før

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-12-07 12:19

og som refi siger (og undertegnede tidligere)... den medfølgende manual fortæller det punkt for punkt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-07 12:22

Ja - gentagelser gør ofte forståelsen nemmere

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-07 12:27

Som sagt,manualen fortæller dig alt,find et bundkort du
vil købe gå så ind på bundkortets hjemmeside hent manualen(tjek hvordan du installere det og hvad andet hardware der passer til) til kortet gennemlæs den,dækker kortet dit behov,køb kortet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-12-07 12:27

Tilsyneladene nødv. her
ellers er der lidt her
- http://www.hardwaresecrets.com/article/145
- http://www.fonerbooks.com/r_board.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-12-07 12:29
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-07 12:39

Her er et eksempel på en mobo manual>
http://manse9933.dk/un_sider/pdf/asus_crosshair.pdf

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-07 12:42

med billeder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-07 12:44

Så mangler kun et link der også indeholder lærerinden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-07 12:47

crosshair er mit nyste mobo,det næste bliver nok intel( Quad core)vis AMD ikke tager sig sammen
Gammel AMD nørd

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-07 12:49

Asus intel( Quad core),selvføgeligt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-07 12:52

venter på AMD's Quad,udspil,de roder i det i øjeblikket,
vis de ikke tager sig sammen går jeg over til fjenden
Nå,videre i dagens dont.

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 09-12-07 19:07

Du skal også have styr på hvad du har af grafikkort da du skal have hentet drivere til den

Kommentar
Fra : lillerus

Dato : 10-12-07 07:36

jeg har pludselig opdaget at jeg har en masse venner det varmer det er dejligt her i kulden.
glædelig jul allesammen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-12-07 18:06

Lige over
Det er altid godt at have venner

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-12-07 08:18

I lige måde, lillerus .