/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vil købe 2 A-Socket Bundkort
Fra : Douink
Vist : 483 gange
10 point
Dato : 20-09-07 13:53

Jeg søger 2 A-Socket bundkort der opfylder følgenede krav.

1. Jeg seriøst kan købe dem af dig?
2. De kan kører med en 1600mhz AMD prosessor
3. De kan kører med DDR ram
4. De max koster 200 kr pr stk.

Ingen useriøse svar. for jeg mangler dem meget!

Med Venlig Hilsen

Douink

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 14:07

Så søger du blot i www.dba.dk

Kandu er da ikke et "kræmmermarked".....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-09-07 14:15

Jeg mener at have sådan et liggende et sted.
Hvor i landet bor du ?

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 20-09-07 14:16

refi når du ser spørgsmål pastet af mig (Douink) vi du så ikke være så venlig at droppe at skrive noget som helt til spørgsmålet?
Kandu er hvad jeg har opfattet som en hjælpeside, der hjælper folk med alle KANDU HJÆLPE MIG MED DET spørgsmål. men nu for 3. gang banker du tråden af mine spørgsmål. så vil du være flink ikke skrive i "Douink" spørgsmål mere?
På forhånd 1000 tak!

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 20-09-07 14:21

Hej transor

Jeg bor i Holstebro.
Men afstanden er ligegyldig, da jeg betaler posten pr efterkrav.
Håber stadig det er aktuelt selv om afstanden kan være stor?
Privat mig endelig når eller hvis du finder dem. (Er de testet om de virker?)

MVH

Douink

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-09-07 19:38

Jeg kigger efter det. Det kan være der går et par dage inden du får svar.

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 20-09-07 19:40

Det er ok... kommer du ikke tilbage så skriver jeg liget til dig inden for en uge.

Er der andre der vil undersøge om de har nogle der opfylder kravene, så må de meget gerne det!

Med Venlig Hilsen

Arne Jørgensen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-09-07 01:08

Leder stadig.
Også efter min testmaskine.
Gambrinus
Kun et geni behersker kaos !

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 21-09-07 01:46

Kun et geni behersker kaos !

Den var nice... Jeg afventer geniet!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-09-07 15:36

Har fundet mit kort.
Har kun været prøvet i et par dage - ellers ubrugt i original æske og med manual.
Driverne må jeg også have et sted.

Det er Abit KV7-V.
Manualen siger : supports AMD athlon XP /Sempron Socket 462 , 266/333/400 MHz

Socket 462 er vist det man populært kaldte socket A.

Er du stadig interesseret ?

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 25-09-07 21:16

Ok har svaret dig i privaten transor!

Gambrinus er stadig intreseret da transor kun har en. så jeg afventer dig også

Med Venlig Hilsen

Douink