/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Gaming Headset
Fra : sCover
Vist : 351 gange
200 point
Dato : 13-09-07 06:23

Så er jeg her igen med endnu et spørgsmål.

Jeg skal købe et nyt headset lavet til spille med men ved squ ikke hvad jeg skal kigge efter når det er ud over det skal være surrund sound, men jeg har ingen andelse om hvad jeg skal kigge efter udover det og hvilket mærke der er godt osv, eller om der er nogen klassiker der ude som logitech's 518/510 gaming mus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 08:46

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=494

Men Surround i et Headset er lidt "gøgleri".....

Det har ikke det store formål....

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 13-09-07 10:10

Jeg ved ikke om i kan anbefalde andre og det høves ikke være surround for de det du fandt refi kan man kun købe her http://www.surroundheadset.com/product.asp?product=1 og der gider jeg ikke købe det efter som der ikke står noget med havd gebyrerne på kredit kort er og fordi der ikke er noget E mærke.... men jeg er åben for andre forslag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 11:05

Det var også kun vist som eksempel (det er jo fra 2004)

http://pcheadset.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 11:06

Det bedste vil være at gå i en BUTIK.....

Det er jo dine ører der skal høre.....

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 13-09-07 18:19

Men du har ikke sådan hørt om nogen specialt gode nogen, altså min kammerat har nogen steelsound men jeg synes ikke de er en skid bedre end alle andre, for jeg kan ikke høre noget anderledes ved dem...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 18:42

Citat
men jeg synes ikke de er en skid bedre end alle andre, for jeg kan ikke høre noget anderledes ved dem...

Netop derfor skal de SELV gå hen og høre nogen - du behøver jo ikke købe dem - blot noter dig hvad DU syntes er bedst og gå hjem og find billigste pris....

Glem alt om hvad sælgere (eller vi) foreslår/anbefaler af mærker og LYT til dem på DINE ører....

Så får du noget der passer til dig....