/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis hjemmeside.
Fra : gade22
Vist : 2483 gange
100 point
Dato : 12-09-07 17:17

Hey er på jagt efter en gratis hjemmeside. er slet ikke inde i at lave hjemmesider, så er på jagt efter noget som www.123hjemmeside.dk men de vil ha penge efter 30 dage. der skal ikke være vildt meget plads, bare så jeg kan skrive en masse, og nogle billeder. Kan det la sig gøre at finde sådan en gratis hjemmeside udbyder.?

På Forhånd tak.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 12-09-07 17:20

GPC.... Google page creator

http://pages.google.com/-/about.html

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-07 17:39
Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 12-09-07 17:53

www.phpfusion.com

Der kan du finde hvad du har brug for til selve hjemmesiden.

Du skal så selv skaffe dig et webhotel samt et domæne (hvilket sikkert kan fås både gratis eller for meget små penge)

Bruger selv php fusion, og det er utroligt let!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-09-07 18:18

Er du sikker på, at din udbyder ikke har et tilbud til dig for små eller ingen penge? Jeg har en gratis hjemmeside hos TDC.
Den er ikke helt så nem som 123hjemmesiden. Men næsten..

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-09-07 18:26

http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=16525

Der skulle du kunne få hvad du har brug for.

VH

Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 100 point
Dato : 12-09-07 21:19

Hvis du kender nogle der abonnerer på "Komputer for alle" kan du lave en hjemmeside dérDer er ikke vildt meget plads at lege på,ca. 10 MB.Men jeg kan fornemme at dit behov ikke er så stort,og så er mit råd måske brugbart?Forøvrigt er det meget nemt at lave en hjemmeside dér..Selv jeg kunne finde ud af det
Du kan se min lille hjemmeside her:
www.hotte.k-nettet.dk
Ps.Min kusine har også abonnement på bladet,men har ikke lyst til at lave en ellers gratis hjemmeside.Så jeg har fået lov til at lave en mere,i hendes navn.Selvfølgelig med både tilladelse fra hende,og "Komputer for alle"
Uanset hvad du hitter ud af,så held og lykke med det

Kommentar
Fra : dior

Dato : 12-09-07 21:21

Ps.Hjemmesiden er helt gratis,hvis bare du har et abonnement hos bladet,eller hvis du kender én der har et abonnement,og ikke har lyst til selv at lave en hjemmeside.

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 13-09-07 10:36

Har du et webhotel??

Hos firmaer som One.com og Web10 har man adgang til et gratis hjemmesideprogram, de er forholdsvis nemme at bruge og resultatet bliver efter min mening pænere end 123hjemmeside.

Hvis ikke disse programmer er det du leder efter, kan andre programmer højest sansynligt også uploade til disse webhoteller

/Henrik

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 13-09-07 19:17

123hjemmeside er virkelig der værste lort du kan lave noget med. ALT er fyldt med reklamer og vildt roddet at se på. I øvrigt kan du ikke tilknytte et domæne der inde, hvis du måtte få lyst til det. JEg har lavet en lille hurtig én her i php fusion (www.phpfusion.com), til min lokale fodbold klub. prøv at kikke engang. Designet er dog ikke helt færdigt, da jeg stadig mangler banner osv. men du kan se de grundliggende idéer.

http://www.sonderso-bk.dk

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-09-07 14:07

Nå, så er denneher nok nemmest. Og på dansk:
http://www.bricksite.com/

Jeg har i hvert fald selv tænkt mig at prøve den, når jeg får tid...

Kommentar
Fra : mystik

Dato : 17-09-07 22:38

Der er frac.dk - selvom du desværre er nødt til at opreklamere dine hjemmeside, da man ellers ikke kan søge efter dem der... 25MB plads så vidt jeg husker. Så den er altså kun til billeder i thumbnails-str...

Og der er bravenet.com - som kan anbefales hvis man ikke gider sidde og nørde med et FTP-program... Så skal man heller ikke spoekulere så meget på, om firewall er sat korrekt op osv...

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 17-09-07 22:52

Hej igen

Har kigget på Birgittas eksempel... slet ikke så dumt
Det bør du overveje gade22

/Henrik

Godkendelse af svar
Fra : gade22

Dato : 21-11-07 15:59

Tak for svaret dior.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-11-07 18:22

Hej Gade 22.
Selv tak.Er glad for at du kunne bruge mit råd