/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
3D Grafik kort på Dell PC. Bær
Fra : kartoffel88
Vist : 548 gange
46 point
Dato : 11-09-07 19:28

Jeg er blevet ret vild med en dell bærbar. Engang imellem spiller jeg også world of Warcraft, og vil gerne have at den skal kunne trække det. Ikke nødvendigvis 100% optimalt, men gerne som en udemærket spilleoplevelse.

Men jeg kan ikke se/finde en med et 3D grafik kort som WOW siden anbefaler som minimumskrav for at kunne spille deres spil. Det må da være der.

Jeg har kigget lidt på Dell XPS M 1330. Men der står ikke noget om 3D under grafikkortet.

Nogen der kan se lidt på deres bærbare og fortælle mig om der er en der har 3D grafik kort, eller om ingen af dem kan køre det?

http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/xpsnb_m1330?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

http://www1.euro.dell.com/content/products/results.aspx/notebooks?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs&~ck=mn

Takker på forhånd for hjælpen.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 11-09-07 19:28

Jeg smider lige 20 point mere på ved midnat.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 19:39

At købe bærbar for at spille er totalt hul i hovedet.....

De er IKKE beregnet til spil og slet ikke de kraftige spil...

Selvom du finder en der klarer det både med ram, grafik, oav. vil du i løbet af meget kort til få et varmeproblem....

Så lad være hvis det er til spil...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-07 19:49

Med mindre man køber en Zepto 6625WD så kan du spille

www.zeptoeksterten.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 19:53

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-07 19:53

www.zeptoeksperten.dk skulle det være

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 11-09-07 21:21

Synes altså det er noget være vrøvl med at man ikk kan spille osv.
Har ingen problemer med diverse spil, spiller engang imellem BF2 og Half Life 2, og det kører da fint, og det er ikk lii frem en speciel kraftig maskine jeg har mer..

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-07 21:48

Daxxa

Jeg er enig med dig. Laptops kan godt spille med musklerne idag. Vi skal bare have refi til at prøve en så vil han give os ret. Men måske den han har prøvet er sådan en gammelsvend at der var håndsving med til

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 11-09-07 21:52

Ja tror det er det der er problemet ;b
Man ska bar lii sørge for der ka komme lidt luft under den, uden a dække for blæseren så kør det ellers bar derud a ;b

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 21:54

Hvorfor tror I folk har alle de "køleproblemer" de har....

Men "folk" er da velkommen til at købe bærbar til det brug hvis de har lyst....

det er ikke mine penge....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-07 21:55

vroomm

sidder lige og installere min nye laptop til arbejdsbrug

Acer 5720G
Core 2 Duo 2 Ghz T7300
2 GB DDR2 667 ram
Radeon x2500 m. op til 1024 MB ram
160 HD
Webcam
kortlæser

osv osv

Kører fint med det hele
Vista

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-07 21:56

Acer pga chefen blev nærig for havde egentlig sat næsen op efter en Zepto 6625WD men nej.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 11-09-07 21:56

Blær blær ;b

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 11-09-07 21:58

Har os en Acer "Blærbar" ;b

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 22:01

Citat
Kører fint med det hele

Du har ikke startet wow endnu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 22:02

Nøjes i øvrigt med HP "skrammel"

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 11-09-07 22:04

Der er mange der brokker sig over acer, men min har nu altid virket faktisk...
Maskinen ka jo såen set ikk gøre for der kommer lidt virus ind ;b

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-07 22:11

refi. med hensyn til køling har du jo ret og på batterispændig er det jo også så som så med power, men plugget i væggen køre det fint.

Har selv et hav at pcer både stationære og bærbare, men på jobbet har jeg så lige skiften den stationære ud med denne og hver dag plugger jeg lige min nye bredformat 19" Acer fladskærm og det helt nye tastatur og mus fra logitech på. så er det en fin arbejdsstation. Har nemlig ofte brug for at tage den med rundt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 22:15

Jeg bruger sandelig da også bærbare - de fejler da ikke noget

DE ER BARE IKKE BYGGET TIL AT SPILLE PÅ

Det var ligesom det der par pointen....

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 23-09-07 09:53

Har den jeg kigger på 3D grafikkort?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 46 point
Dato : 23-09-07 11:37

Hvis grafikkortet hedder Geforce 8400 GO. Det er specielt lavet til bærbare. Det findes dog også i andre udgaver såsom Geforce 8600 GT og der er endnu bedre.

Intel 945 er en chip indbygget på bundkortet og kan ikke bruges til ret store spil.

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 23-09-07 22:17

Tak for svaret Fijala.